Tävla & Vinn valfri Print från Northern Story - Snygg Design uppåt väggarna






Nu kickar vi igång 2015 års första Tävling hos KYD. Jag är väldigt glad att meddela samarbetet ihop denna gång är med fina Företaget Northern Story. Designern bakom varumärket är Linda Jonsson som arbetat med formgivning och kommunikation i 15 år. Hon beskriver med egna ord varumärket; 


”Med mina prints vill jag bidra till den själ och känsla varje hem förtjänar.”

Mönstrena är unika och skapade med olika pappersformer.­­ Dessa moderna posters ligger rätt i tiden och passar i alla hem med sina ljusa pastellfärger och avskalade känsla.

Hennes sätt att förgylla med mjuka färger samt grafiskt snyggt formspråk får KYDs designhjärta att jubla av lycka. Inred era hem med "iögonfallande" design likt Northern Story. 


Just nu kan just Du vinna en print från företaget (du väljer själv ut vilken) i vinsten. Kika in deras hemsida; northernstory.se 


- Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför och vilken print just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Stort Lycka till! 

 

Med solskensVärme Åsa och Linda


Foton Av och lånade med godkännande från Northern Story 



Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite prat ihop med Linda så föll vinstlotten till Maria!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 






Kommentarer
Postat av: Nina Andreasson

Vilka grafisk snygga Prints! Jag skulle vilja inreda min hall och dess kala väggar med någon av Lindas illustrationer! Jag gillar extra mycket EYES 2 – 50 X 70 CM! Håller tummarna att den får pryda min vägg! Kram Nina

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-01-31 @ 23:03:55
Postat av: Åsa Isaksson

Hej! En sån bra tävling. Jag har en tavelvägg i mitt vardagsrum som jag ständigt bygger på. Motiven är sobra och feminina och motivet Eyes 4, 50x70, hade passat bra in på min vägg.
Kolla gärna in min blogg och instagram "mrsisaksson". Håller mina tummar och tår. //Åsa

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2015-01-31 @ 23:19:45
URL: http://iamvisualmerchandiser.blogspot.com
Postat av: Therese V

Så läckra prints😊 Jag föll pladask för eyes 3 50*70 cm. Den skulle bli uppsatt i vårt lilla sovrum. Detta för att påminna om att någon alltid finns vid vår sida och övervakar oss, sk skyddsänglar. Their Eyes see you var den känslan jag fick när jag såg printet. Hoppas hoppas.

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-02-02 @ 11:45:59
Postat av: Jeanette R

PIECES 1 – 30 X 40 CM skulle göra min vägg komplett! Soft, rörlig och spännande i ett, kan bara inte se mig mätt. Bara såå rätt!

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-02-04 @ 11:37:55
Postat av: Maria Karlsson

Jag skulle gärna vinna denna: http://northernstory.se/product/eyes-3-50-x-70-cm

I veckorna bor jag mycket hos pojkvännen, trivs jättebra hos honom bortsett ifrån att han inte har det inredningsintresse som jag önskar. Denna tavla skulle jag gärna ha i sovrummet då den skulle bidra till en stämningsfull miljö och göra hans lägenhet lite mer stilfull. Utöver det skulle det vara en jättefin present att överraska han med! :D

/ Maria

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-02-04 @ 14:36:39
URL: http://nouw.com/mariakarlsson
Postat av: Marcus

Eyes 5 50*70 cm skulle jag vilja ge till min fru innan jag åker iväg på en resa snart. Ett öga som vakar över henne under tiden jag är borta.

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-02-04 @ 18:47:45
Postat av: Mikaela

Jag skulle älska att vinna denna: http://northernstory.se/product/eyes-5-50-x-70-cm

Mina väggar är just nu tomma på tavlor och jag skulle verkligen behöva något på väggen man kan fästa ögonen på och som får tankarna att snurra!

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-02-04 @ 20:42:12
Postat av: Malin Svensk Björck

Eyes 5 stl 30x40 cm skulle jag vilja vinna : )
Den skulle min systerdotter få. Tror den skulle passa henne perfekt. Hon har haft det väldigt jobbigt nu i tonåren på många, många sätt. Hon har varit i tusen bitar säger hon. Därför tror jag denna tavla skulle passa henne. För man kan sätta ihop bitarna igen och även om det blir lite annorlunda efteråt så är det ok.
Mvh
Malin Svensk Björck

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-02-04 @ 20:55:15
Postat av: Anna G

Jag skulle vilja vinna Pieces 2, 30 x 30. Den väcker en känsla av liv och frihet i mig! Ett intensivt och dramatiskt uttryck som väldigt gärna får flytta hem till mig och bo på min vardagsrumsvägg.
Vänliga hälsningar, Anna

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-02-05 @ 22:15:33
Postat av: Lena E

EYES 5 (50x70) flirtar med mig och drar mig in i bilden, håller mig kvar. Jag är kär uppåt väggarna! EYES 5 vill jag leva och bo tillsammans med.

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-02-07 @ 01:15:31

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback