Tävla & Vinn Trådlös Julgransbelysning från StarTrading





Snart är det dax att inreda hemmen med den älskade julgranens fina doft och ljus. Och på tal om Juleljus så tänkte KYD ihop med företaget StarTrading lista några av KYDs favorit darlingar att lysa upp inne likt ute med nu inför kommande juletider. 

En av årets nyheter är den praktiska och fina Trådlös julgransbelysning från Star Trading. Denna passar perfekt för både inomhus och utomhusbruk. Bland annat slipper man långa sladdar som trasslar in sig i, jag har en förmåga att stå där och försöka få ordning på just trassel i juletiden ;-) . 

Dessa Julgransbelysningar är lätta att inreda med och med endast ett knapptryck kan man tända julgranen. Brinntid ca 90h. Timer finns även på deras fina ljusslinga. 

Att belysa julen på bästa sätt; med vacker Trådlös julbelysning !

Nu kan en av KYDs läsare/följare även TÄVLA & VINNA den trådlösa Julgransbelysningen - stayhome.

- Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och hur ni kommer styla eran gran i år, färger, dekorationer mm  i kommentarsfältet. Ni har fram till den lördagen den 12/12 kl 12 på er! 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande föll vinsten till Pauline!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Lycka till / KYD och StarTrading 




Kommentarer
Postat av: Lenas Home

I år går färgerna i guld och vitt, gammalt, nytt och ärvt!
För att det inte skall bli för mycket Hollywood så har jag en korg nedtill och några korgklockor i granen. Skulle bli överlycklig för denna belysning då våra börjar gå sönder och känns lite b!

Svar: 👌🏼👍🏼👏🏼✨
Åsa None

2015-12-08 @ 14:29:49
Postat av: Pauline

För mindre en än månad sedan flyttade jag hemifrån till min allra första lägenhet. En längtan som jag som jag beskrivit i flera år för min allra bästa vän, mormor. Vi har alltid firat de stora högtiderna tillsammans och har under många år klätt granen tillsammans och vid varje skymning tände mormor alltid granen, men förra julen blev det inte så. Mormor, min bästa vän, vars inspiration har format den jag är idag, gick hastigt bort precis innan jul och lämnade oss ensamma mitt i julstöket. I år ska jag klä min egen rödgran. Eftersom jag nyss har flyttat hemifrån kan man tro att jag kanske inte värdesätter julpynt och dekoration lika mycket med tanke på den summa jag får i studiebidrag varje månad, men i år har julpyntet varit prio ett för mig. Det som dock saknas är själva julbelysningen. Min gran kommer aldrig bli lika fin som mormors brukade vara, vars julkulor kom från många olika länder, men den kommer definitivt inspireras från hennes pynt. Min gran kommer att skimra i rött och guld från topp till tå, precis som hennes, men granen skulle skimra än mer ifall jag fick möjlighet att använda star tradings julbelysning. Jag gillar att det gamla nyförlivas i det moderna och att man nu med ett enkelt knapptryck kan tända sin julgransbelysning med hjälp av en liten fjärrkontroll.

Svar: 💫✨👌🏼
Åsa None

2015-12-08 @ 15:33:56
Postat av: Rose-Marie Brorsson

Jag vill vinna dessa till min son som i 3 år gått sjukskriven för diskbråck han kan inte klä någon gran min svärdotter jobbar får nu göra allt som dom var två att göra innan och dom har två döttrar som även dom hjälper till. Det hade varit perfekta julklappen åt dom. Det är dom värda tycker jag 🎅🎁

Svar: 👌🏼👏🏼
Åsa None

2015-12-08 @ 22:28:43
Postat av: Rose-Marie Brorsson

Glömde skriva hur dom skulle klä sin gran för gick den i guld å rött med tomtar ,svampar å kulor. 🎅🎁

2015-12-08 @ 22:32:24
Postat av: Anonym

Glömde skriva hur dom skulle klä sin gran för gick den i guld å rött med tomtar ,svampar å kulor. 🎅🎁

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2015-12-08 @ 22:32:37
Postat av: Karin

I år blir det en disneygran, med pynt i alla möjliga färger och alla möjliga former! Granen har alltid varit helig för mig, det ska vara precis lagom mycket pynt och inte för många olika färger, men med en snart-fyra-åring i huset har jag börjat älska det lite mer kaosartade, och framförallt älskar jag ju alla hennes hemmagjorda julgranspynt! Så i år gör vi det tillsammans och hon får välja och vraka bland allt pynt och göra precis som hon vill! Längtar! Dock insåg jag förra året att det där med julgransljus kan vara ett riktigt h....e med trassel och icke fungerande lampor, så dessa oerhört smarta skulle ju vara pricken över i-et!

Svar: 👏🏼👏🏼👏🏼
Åsa None

2015-12-08 @ 22:43:35
Postat av: Tova

Vår julgran innehåller allt som kommit till genom åren, ingenting slängs så det blir en härlig röra, förra årets nytillskott var julpappegojan som fick glittre i topp

Svar: 👍🏼❄️👏🏼
Åsa None

2015-12-10 @ 22:39:59

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback