Winter Wonderland Give Away - sovrums paket att VINNA




Winter Wonderland Give Away - Sovrum 

Vinn detta sett med magiska sovrumsdetaljer! Ihop med varumärkena ; Beach House, Karlsbergs Gård & Hildur2John så har KYD stylat en bädd att mysa ner sig i under julen som ni kan vinna! I paketet ingår ett vackert lakansett i rött från Beach House, en ljuvlig lockig grå fårskinnsfäll från Karlsbergs Gård samt en vackert kudde i fint hantverk i läder från Hildur2John.

Tävla och Vinn genom att likea bilden på Killingyourdarlings instagram och sen skriva en motiveringen varför just du vill vinna detta bäddade fina sett här nere i kommentarsfältet;

 Ni har 24 h på er. Lycka till!

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite prat ihop med BrightDesign så föll vinstlotten till Sara! 


STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Lockande fin grå fårskinn och skinnkudde - en mix av vackert hantverk!

Hildur2John
Jag älskar fint hantverk och att höra Amalia och hennes koncept för varumärket hildur2john och dess kuddar som är tillverkade av återvunna skinnjackor. Tanken är att man kan omvandla sin egna gamla skinnjacka.   
Hildur var hennes farmor och John hennes farfar. Jag vill att man skall känna att en produkt kan vandra från en person till en annan, från en jacka till en kudde. Bevara själen, men omvandla produkten. Alla kuddar blir unika i sitt slag! På kudden hänger en etikett, med foto på den jacka som kudden är gjord av. Alla jackor fotas innan de omvandlas. Detta är min passion att bevara, förädla och skapa en produkt som kan leva länge och berätta en historia. Kika in http://hildur2john.com/


Karlsbergs Gård 
Svenska lammskinn mot importerade från andra sidan jordklotet OCH att de är naturliga , ej färgade eller blekta...., och att vi inte bara säljer egna skinn från egna gård och får , utan köper in skinn som kommer från gårdar över hela Sverige !
Kanske bra att få in att vi enbart jobbar som grossister. Kika in www.karlsbergsgard.se

Beach House Company
Jag bara älskar deras lakan som är gjorde i bomullsjersey och otroligt mjuka och sköna att sova i! Sängkläder av jersey - samma tyg som vi har i t-shirts. Oprah Winfrey kallade jerseysängkläder för ”årets upptäckt” och sa i sin show ”Since I found T-shirt sheets, sleeping has not been the same for me… nothing has made me feel better than these sheets.”

Lakanen görs precis som T-shirts av 100% bomull och stickas således istället för vävs. Du får en oslagbar mjukhet i detta tyg, det är också skrynkelfritt och stickningen gör att tyget andas bättre än vävda tyger. Bomullen som används är kammad och tyget öko-tex certifierat. Utöver detta är jerseyn enzymatiskt behandlad för att undvika att den noppar sig. Kika in;
http://beachhousecompany.com/

Foton och styling Killinyourdarlings / Åsa Gramén




Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag skulle så gärna vilja tillföra lite värme och färg i vårt kalla (både färgmässigt och numera också fysiskt) kalla sovrum. Krypa ned i lyxiga lakan, gosa in sig i mjuka skinn och vackra kuddar är den lyx jag önskar mig i väntan på värme och mer ljus.

Svar: 👏🏼👍🏼👌🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 22:04:42
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: Petra Stafberg

Om jag det här fantastiskt mysiga settet med lakanen, kudde & fårskinn ❤️ hem fick,
så skulle allt lösa sig på ett kick🙌🏼✨.
Att få somna in mjukt med dessa fina😵😴☺️,
hade det inte varit nån pina,
utan snabbt o gott hade jag somnat med glans,
o det hade gått som en dans💃🏼✨😀.
Att det här fina settet hos er få vinna hade gjort mig till en SÅ glad kvinna✨👌🏼💛.

Som kroniskt sjuk & husbunden så försöker jag ha det så fint o vackert omkring mig som jag kan, då jag lever hela mitt liv i min lägenhet😊🌸.
På dagarna ligger jag i min dagbädd i vardagsrummet, o det vore så underbart att ha extra härligt kudde o fårskinn👌🏼✨💛 att mysa i.
Och att sen ha era mjuka o härliga lakan att se fram imot att krypa ner i när jag ska gå isäng på kvällen, vore ju en dröm, så julmysigt🎅🏻, att vinna detta vackra hade verkligen lyst upp mitt hem o min dag, o gjort mig fantastiskt glad😀🙌🏼🎅🏻❤️🌟.
(Petrashome på instagram)

Svar: 👍🏼👏🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 22:10:48
Postat av: Sara Karlsson

Helt magiskt sett! Skulle vilja krypa ner där direkt! Fixa långa frukostar och bjuda in barnen till sängen och bara ta in varje lång sovmorgon man kan få och känna sig extra utvilad till julen! Håller mina tummar! Kram Sara

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 22:11:31
Postat av: Carina caso78

Underbara fina! Skulle gärna vilja vinna😍. Skulle ge till min tonåriga son som behöver pimpa upp sitt rum😊❤️🎅

Svar: 👏🏼🐏
Åsa None

2015-12-17 @ 22:11:33
Postat av: Elisabethgramen

Har alltid önskat mig ett äkta fårskinn från min favorit ö Gotland

Svar: 👏🏼🎅🏼🐏
Åsa None

2015-12-17 @ 22:16:51
Postat av: Karin

Tänk att bland dessa lakan få drömma,
Alla mina problem jag genast skulle glömma!

En fårfäll så skön och varm och go,
På den skulle min lilla dotter få lugn och ro!

Den coola kudden gjord av jacka,
Om jag vann kunde jag inte dig nog tacka!

Att detta underbara set få vinna hade varit otroligt kul
Stort tack för fin blogg, och God Jul!

Svar: 👏🏼👍🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 22:39:50
Postat av: Najda

Vilken fin tävling! Allt verkar vara så himla fint! Jag hade mer än gärna bäddad upp med juliga nya lakan, vilat fötterna på en mjuk fårskinn på morgonen och lutat huvudet mot en skinnkudde ! Ett sett att stressa ner i jul med! Håller mina tummar! /Nadja

Svar: 👏🏼👌🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 22:42:06
Postat av: Ellinor

Som 100% mammaledig var jag hemmets slav.
Drömde då om att på jobbet koppla av.
Men som pedagog på förskola är det sällan lugnt.
Även om jag finner ro i att se barnen springa runt.
Nattsömnen sen rubbar sonen min bra.
Där han mellan oss sparkar och i täcket dra.
Drömmen nu vore att pigg och glad va, att slippa gäspa var eviga da.
Ett guldkorn i vardan blir detta pris, måhända blir de mer sömn på någe vis.
Nej detta sätt lär nog inte mer avkoppling ge.
Men med ro och harmoni kan väl under ske.

Instagram: Wiggosmamma

Svar: ❄️👍🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 23:01:39
Postat av: Mimmie @tandlakarvillan

Så himla snyggt stylat o superfina produkter 👌 Jag skulle gärna vilja vinna till vårt avskalade sovrum. Bara vitt och svart just nu utan någon vidare myskänsla inför julen. Har jobbat bort tiden för jul och myspyntandet i år och sovrummet har verkligen kommit allra sist! Kramis

Svar: 🎅🏼👏🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 23:25:01
Postat av: Sandra

Nu är det bara en vecka kvar till jul
Och det vore väldans kul

Att få det här underbara sättet vinna
Och harmoni i sovrummet finna

På julaftonsmorgon få mysa
Imellan lakanen och inte frysa

Det kanske blir en kyss eller två
Åh vad jag önskar detta få ❤️

Instagram: s.jaderqvist

Svar: 👏🏼👌🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-17 @ 23:32:32
Postat av: Sonia GoS4upunktse

Looking for a rest
coocooning in a little nest
just for a short while
resting from my own style
- in someone elses dream be caressed ❤

Svar: 👏🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 00:16:22
URL: http://www.gos4u.se
Postat av: Stina Wåhlen

I denna brist på snö och julstämning så behöver vi verkligen nått för att skapa lite känsla!
Det vore fantastiskt att ha något speciellt att bädda med dagarna innan jul, år efter år! Dags att skapa en ny tradition!

Svar: 👏🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 01:05:21
Postat av: Emma @hemochinterior

Men åh, vilket helt fantastiskt paket av vackert hantverk och sängkläder i bästa kvalité. Jag vill göra en totalmakeover av mitt sovrum, som just nu innehåller flickrummets gamla sängkläder och prydnadskuddar, till ett mer vuxet och stilfullt sådant. Denna fina vinst hade därför varit guld värd, älskar varenda del av kitet. Har precis sparat ihop och unnat mig en Eos, som jag tror skulle passa perfekt med detta. Vilket drömsovrum det skulle bli ❤️

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 07:15:47
Postat av: Erica

Jag är helt hopplös på heminredning. Det vore så skönt att bara låta ett så underbart färdigstylat kit flytta in i sovrummet ❤️

Svar: ♥️👏🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 07:32:56
Postat av: Ulrika

Efter en galen höst och i längtan efter ljuset och våren, skulle det vara fantastiskt att få mysa till det i sovrummet! Underbart fina inredningsdetaljer som skulle passa perfekt!

Svar: 🎅🏼👏🏼👍🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 08:37:39
URL: http://vackra-saker.blogspot.com
Postat av: Marie Lyander

Vilken fantastisk tävling, som jag såklart mer än gärna vill vara med i! Vi har nyligen flyttat från en mögelangripen lägenhet, till en ny och fräsch! Men har pga av mögeldoft fått kasta det mesta av våra textilier, så är nu tvungen att handla nytt! Kostar "skjortan" så får ju köpa lite då och då! Så lite hjälp på traven, hade underlättat situationen betydligt! Ha det så gott/Marie

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 08:39:03
Postat av: Sonia GoS4upunktse

Looking for a rest
coocooning in a little nest
just for a short while
resting from my own style
- in someone elses dream be caressed ❤

Svar: 👍🏼👏🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 09:41:25
URL: http://www.gos4u.se
Postat av: Therese

Nu är hoppets låga tänd dessa lakan är sköna , det är ingen skröna. I reklam behövs det inte försköna. Jag en utbränd höna skulle gärna detta bäddsett motta med glädje som en julklapp eller en present, fyller år 30/12 : ) God jul och gott nytt till er alla

Svar: 👍🏼👏🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 12:37:34
Postat av: Sandra Bergström

Denna jul kommer jag få fira ensam utan min familj. Då jag och mannen skilde oss för 3 år sedan och vårt barn ska vara hos han denna jul!! Så i år får jag äta julmat och se på tv och kanske mysa ner mig i en säng likt denna med vackra lakan, fårskinns i fint ulligt känsla och med en kudde av skinnjackor! Det hade varit helt klart den bästa julklappen för mig! Hoppas så på vinst ! God jul kram Sandra

Svar: 👏🏼🎅🏼
Åsa None

2015-12-18 @ 21:40:10

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback