Nu kör vi - Design och inrednings event och FORMEX


Brevduvan hade flygit in med post i form av inbjudningar och event till brevlådan! Glädje med frimärke på! 


Landat hemma i Staden och solen glittrar ute och termometern visar 25 gr. Haft magiska semester veckor och är så tacksam och varm inombords - solen har verkligen levererat! Nu längtar jag till en vecka med jobb, möten, event och en många möten med rara personer! Man kan säga att jobbveckan inleds med glädje och inspiration då ! Det ska även levereras skisser och tapetsering ska ske mm! Sensommarens första "veckans färska blomster" har redan bundits ihop och det är bara söndag, jag är redo! Hej jobbvecka,  för dig! Med sol Åsa





Veckans färska bukett - rosa hortensia kvistar! 
 

Foton killinyourdarlings 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ska du på Formex som besökare eller utställare? Kanske att vi ses i vimlet.

2015-08-18 @ 15:00:12
Postat av: Liza

Ledighet i all ära. Men jag är precis som dig, så småningom så längtar man tillbaks in i rutinerna igen! Jag har varit ledig nu ett par dagar och jag bara längtar tills jobbet ringer. Jobbat hela sommaren på scheman och jobbat extra. Så att vara ledig flera dagar i rad är jag inte van vid, hihi :P Men jag försöker att njuta, och att göra sånt som aldrig riktigt hinns med annars här hemma i huset och på gården :).

Vilken underbar bukett, lite färska blommor gör såå himla mycket! :)

2015-08-19 @ 10:30:43
URL: http://lizacorneer.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback