KYD stylar och fotar fina Handgjorda rapsljus från Roslagen - Yvelis



En doft av vilda bär och mossa kramar om rummet intill vårliga vitsippor.


Fina både till förpackning och innehåll.

KYD älskar ljus och om de även tindrar fint och  luktar en lagom mjuk doft blir jag extra varm inombords! Ett företag som har just detta är skärgårdsbaserade företaget Yvelis! 


Igår stylade och fotade jag några av deras fina  handgjorda doftljus och här ser ni några av dem.  Detta företag har valt att ha en hög kvalitet då de valt att använda rapsvax i tillverkning av ljusen och doftvax, det är naturligt samt förnyelsebart och därför miljövänligt. Så varför inte omge er av dofter likt;  ViolblomBlåbärsmuffinsGranatäpple & CitrusJordgubb & RabarberVarm Äppelpaj



Kika in och se vilken som kan komna att bli just er favorit här - www.yvelis.se

Just nu erbjuder även Yvelis KYDs läsare en unik rabatt på 20% fram till den 30 April! Uppge rabattkoden "darlings" vid köp! 

Vi TÄVLAR även ut ett valfritt doftljus, så skriv i kommentarsfältet nedan vilken ni önskar tävla om och vinna ! Ni har en vecka på er! Lycka till ! Med Sol Åsa 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Denna gång föll vinstlotten till Malin!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 



Pastelliga ljusa toner 


Styling och Foton killinyourdarlings - Åsa Gramén 





Kommentarer
Postat av: Sophia

Tänk att få ställa doftljuset violblom i badrummet så mysigt och vad gott det skulle dofta! 🍀

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-15 @ 19:59:32
Postat av: Ida Anderssen

Åh va fina ljus! Jag skulle med än gärna vilja vinna ljuset "Nytvättat" att ha i sovrummet som om att det alltid doftade rena lakan där! /Ida

Svar: 👏👏
Åsa None

2015-04-16 @ 11:30:07
Postat av: The Place To Be

Vad fint du stylat! Ljusen ser jättefina ut!

Jag är gärna med och tävlar och Violblom och Björk skulle passa perfekt i vardagsrummet på soffbordet där det skulle "gifta sig" fint med mina rosa kuddar!

Kram Malin

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-16 @ 17:02:53
URL: http://theplacetobe.se/
Postat av: Lena Eriksson

Så svårt, vissa dofter skulle jag inte ens våga ha, som blåbärsmuffins. Jag skulle äta upp ljuset!
Väljer Nytvättade Lakan - det luktar så gott utan att jag riskerar att äta upp det.

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-16 @ 21:46:06
Postat av: Catharina carlsson

Vill gärna vara med och tävla om ljuset och doften nytvättade lakan 😀

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-16 @ 21:57:18
Postat av: Jennie

Åh, violblom och björk låter underbart ♡ Det är jag gärna med och tävlar om ♡♡

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-22 @ 00:52:11

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback