"KALASIG" helg för att fira en liten 2 åring



En mysig helg som inneburit stor släktträff för att fira min underbara brorsdotter/guddotter och Fasters ögonsten Elvira på 2 års dagen! Det bjöds på solsken, terasshäng, jordgubbstårtor, grillning, ballonger och tipspromenad! Tack för mysigt kalas lillan, storebror och svägerska! 

Två år har gått så fort, är så stolt över allt Lillan är och kommer bli! Hon är en charmörska utan dess like! Alltid glad, trygg, busig, varm, omtänksam, envis, musikalisk/sjungades liten tös! Att hon älskar hästar och när hon säger - "Oooåsa" och tar Min hand och lutar sitt huvud mot mig och pussar en då smälter mitt Faster hjärta. 

Med sol Åsa 


Foton killinyourdarlings instagram 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback