De olika stegen i inredningsprocessen 1 & 2 - foto och Kulörpalett




Som inredare och stylist får jag ofta frågan;  Vart finner du din inspiration?
- Oh precis överallt. Jag ser till att besöka platser som inspirerar mig och träffar nya intressanta människor. Havet och musik inspirerar mig mycket, att ständigt leta efter nya synvinklar. Jag har en stor nyfikenhet på kommande trender men vill även gå tillbaka i vår kultur och kika på trender som varit för att se på det med nya moderna ögon!

Att fånga in platser och vyer som hjärtat gillar med kameran och sen i nästa steg arbeta fram fotocollage med en känsla! Utifrån detta sedan omvandla fotona till Kulörpaletter och arbeta vidare med textilier och detaljer! Sedan ta steget vidare och forma ihop en interiör som går hand i hand med känslan som fångats in! 

Här ovan kan ni steg 1 och 2 i min KYD process! Steg 2 och 3 kommer i veckan!  Med sol Åsa 

Foto och layout Åsa Gramén alias killinyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

VACKERT! Inspirerande!

Svar: Tack snälla
Åsa None

2015-04-08 @ 12:20:00
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback