Tävla & Vinn 2 bäddset från Zebra collection - Stripe /Satin





KYD älskar sovrum och mysiga stunder! Denna oas i hemmet är där vi sluter våra ögon samt öppnar dem först på dagen! Ett rum som ska andas harmoni och mjuk comfort! KYD älskar vackra mjuka lakan och för några veckor sedan kom ett paket med finaste Lakanen från Zebra Collection med brevduvan! Så otroligt sköna lakan att sova i! 

KYD har stora äran att tillsammans med just Zebra Collection lotta ut bäddset med två fina lakan! Ett i Stripe och ett i vitaste Satin. Zebra Collection bäddset är lyxigt svalt och skönt, samt en lättskött kvalité med en bra slitstyrka eftersom den är producerad utav 100 % kammad bomull i percale kvalité. Denna kvalité gör dessutom att ytan blir slät och mjuk, perfekt för lata sovrumsdagar. Stripe bäddset finns i klassiska färger, antracit, ocean och sand, vilket gör dem moderna genom all tid. 

Zebra Collection fokuserar på produkter mot sovrummet i alla dess former. De designar allt själv från Sverige med visionen att nå en bred massa. Skandinavien har sitt formspråk och appellerar oss nordbor. Vi älskar naturen, årstiderna, råheten i träets skiftningar.  Deras textilier är i ljusa och klassiska färger som lätt passar in med de möbler de gör och i många hem. Kika in deras hemsida HÄR - 
www.zebra-collection.se

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! P.S Glöm ej att skriva kontaktinfo så jag lätt kan nå vinnaren.
 
-  Varför ska just du vinna dessa darlingar ! Berätta och motivera. Lycka till!

Vinstvärde 800 kr

Med solskens Värme Åsa 

Foton killingyourdarlings 


Tack alla finingar som varit med och tävlat ! Hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men vinstlotten föll till Julianna! 

 


STORT STORT grattis. Sänder dig ett mail! Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 



Stort GRATTIS! 






Kommentarer
Postat av: Therese Vänerljung

Jag har precis lärt mig att randigt är jordens element. Tror att det skulle lugna ner och jorda vårt sovrum som annars kanske har för mycket intryck. Viktigt att sovrummet har en lugn energi och det skulle vi behöva i vårt hektiska och stressiga vardag. Satinet i sig som är så härligt mot kroppen lugnar det med : ) Hoppas hoppas. Mvh Therese

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2014-10-07 @ 11:32:27
Postat av: Frida

Hejsan!

I en 2:a jag bor,
som inte är sådär jättestor.
Tonåringen sovrummet tagit,
det är föredragit.
Egen sovhörna jag har,
så ingen större plats jag tar.
Det hade varit lyx att dessa få,
bädda ner sig gott när man till sängen ska gå.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
Hälsningar Frida

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-07 @ 12:50:53
Postat av: Anne-Mari

Jag behöver en uppmuntran i en tid med mycket sjudom och tunga stunder. Skulle bli jätteglad över dom fina lakanen!
Vh. Anne-Mari

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-07 @ 18:59:51
Postat av: Rose-Marie Brorsson

Såå mysiga å ser jättesköna ut🍀👍✊ behöver nya efter en canceroperation vilket gjort att jag svettats mycket å sommaren å värmen är förbi o mitt gamla bäddset söndertvättat 😍 👌 👍 ❤

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2014-10-08 @ 09:16:40
Postat av: Rose-Marie Brorsson

Såå mysiga å ser jättesköna ut🍀👍✊ behöver nya har genomgott en canceroperation vilketgjort att jag svettats mycket å sommaren å värmen är förbi o mitt gamla bäddset söndertvättat 😍👌👍❤

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-08 @ 09:27:39
Postat av: Anna

Hej!
Jag sover väldigt dåligt, det har jag gjort i princip i hela mitt liv, och jag har provat typ allt.
Förutom Zebras kollektion! Kanske de är mina räddare i nöden och ger mig god sömn :D
Kram, Anna

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-08 @ 17:38:29
Postat av: Malin Svensk Björck

Hej!
Jag är handikappad och kroniskt sjuk och är ofta sängliggande. Sen är jag pga min ovanliga sjukdom extremt känslig i huden. Så för mig är det jätteviktigt att ha sköna sängkläder som inte får noppor.
Hade två uppsättningar perfekta lakan men vår gamla tvättmaskin var nog hungrig och provsmakade på dom😈
Så att få vinna dom här vore underbart! Kanske hjälp på traven att förföra maken också 😉
Ha en härlig höst!
Mvh Malin Svensk Björck

Svar: 👍✊
Åsa None

2014-10-08 @ 18:39:10
Postat av: Lovisa Högman

Hej! Tapeten var verkligen jätte fin! Var hittar man den? :) kram

Svar: Tapeten är från Mr Perswall👏👍🍂
Åsa None

2014-10-08 @ 20:14:16
Postat av: Camilla Munthe

Så fantastiskt fina lakan! 💕
Att få skapa en känsla av harmoni och lugn med fina lakan i min säng. Skulle göra mig så glad och nöjd. Lika viktigt för både känsla och ögat. 💕
Mvh
Camilla

Svar: 👍👏👍
Åsa None

2014-10-08 @ 21:29:50
Postat av: Åsa nilsson

Att vinna snygga bäddset
Kan vara svårt eller lätt
Det gäller bara att hitta ett sätt
Passar både för kille och tjej
Även till maken och lilla mig!!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-10-08 @ 22:05:56
URL: http://upppenebacken.blogg.se
Postat av: julianna fredriksson

Hej!
Jag vill så gärna vinna detta underbara bäddset, så jag kan ge det till min kära dotter att ha i sin säng. Hon är helt tokig i inredning så detta skulle passa henne perfekt. Hoppas nu få vinna för då vet jag en tonåring här hemma som blir strålande glad.

Mvh Julianna Fredriksson
[email protected]

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-10 @ 12:02:08
Postat av: Pia Wildenius

Hejsan, deltar så klart i denna fantastiska tävling!

”Med detta mjuka, svala och fina set i vår bädd
är sängen klart för de allra ljuvligaste drömmar klädd.
"I sängen vill vi ha det riktigt fräscht och gott
med härlig kvalité och gärna lite flott.
Zebra Collection har sängkläder i finaste kvalité,
och det skulle i vårt sovrum bli en riktig succé.
Ger en touch av både extravagans och flärd,
det tycker jag att sambon och jag är värd.
Låt oss nu till naturen drömma oss bort
mellan lakan i percale kvalité av allra bästa sort"

Mvh / Pia

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2014-10-12 @ 20:32:58
Postat av: Lena E

Lakan som är skön och mjuk,
gör under när ryggen värker och är sjuk.
Hela vardagen går ut på att lindra min värk,
därför vore det skönt att kliva in i ny nattsärk.
Vill egentligen inte gnälla,
men jag vill så gärna vinna du snälla.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-13 @ 23:24:18
Postat av: Heléne Martinsson

Pga en bäckenskada med pågående sjukskrivning tillbringar jag mycket tid i sängen. Variation och ombyte förnöjer och dessa till och med stämningen höjer :)

Svar: 👍
Åsa None

2014-10-16 @ 14:12:38

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback