Tips & Inspiration ihop med ANZA. Beckers & PerPr - Cozy Relax Del 1



De tre kommande dagarna gör KYD case med PerPr, ANZA och Beckers. Jag tänkte med enkla medel förändra en möbel med vacker målarfärg från beckers samt testa anza och dess olika penslar! Ge er Tips och Inspiration såhär i oktober då kreativitet jublar! 

Först ut var att finna en möbel som kändes rätt för inomhusmiljö och mys som årstiden just nu bjuder upp till. På Antikladan i Haninge. Söder om Stockholm fann jag en pinnstolsgungstol som bara stod där och ropa på mig! 250 kr kostade denna lilla skatt.

Fina antika pinnstol ala gungstol ska få ny karaktär.

Då jag saknar sagoön Gotland lite alltid här hemma i Staden så kändes det extra fint att hylla ön med att ha en bit av just avkoppling och stilren design i hemmet. För mig kom denna pinngungstol att förknippas med mysiga stunder intill brasan, med en kopp chailatte eller varm choklad och bara ta det lugnt! Mitt Moodboard för detta case blir temat; Cozy Relax! Här ovan ser ni collaget med foton jag tagit just från Gotland!

Nu blir det att rigga, tvätta av, slipa och sen börja måla! Peppad till Max! Hoppas ni Fina följare hänger med dessa tre dagar, får inspiration, att era kreativa hjärtan blir sugna på att fixa hemma och om ni har frågor är det bara att hojta!

Med SOL/Åsa
Foton av och tillhör KYD - killingyourdarlings



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback