Att spara på stunder som går rakt in i hjärtat - Foton



Tänk vad mycket vi fotar nuförtiden, då de flesta av oss har smartphone med sociala medier likt Instagram, Pinterest , We heart mm! Tänk vad vi samlar in ögonblick mer Nu än innan.  För mig har fotografi varit något mycket nära sedan jag var liten då min Pappa jämt fotat och även haft eget fotolabb där han inväntade att se hur fotonas motiv växte fram i mörkrummet! Jag ser alltid till att även ha med mig de senaste året en kompaktkamera utöver iPhonen, denna för att dokumentera olika jobb, inspiration med även ta de vyer ögonen hjärtar och ska minnas! 

Jag citerar Ed Sheeran text; We keep this love in a photograph
We made these memories for ourselves Where our eyes are never closing, our hearts were never broken And time's forever frozen, still...

Med Sol Åsa foton Killingyourdarlings instagram 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback