Tävla & Vinn valfri tapet från Majvillan nya Tapetkollektion






Mitt hjärta jublar över denna nya söta och fina kollektionen tapeter från Majvillan! Jag vill bara inreda alla kommande kundhem 2015 med dessa godispraliner! 

Det är duktiga Charlotta Sandberg som är konstnären bakom just Majvillan. Hon skapar fina Målningar, sängkläder, textil, tapeter och boxar i härliga mönster och färger för mestadels de rara barnrummen men även nu för de andra rummen i hemmet! Kika in hemsidan här www.majvillan.se !

Tillsammans med Charlotta /Majvillan och KYD kickar vi igång en tävling där just Du kan vinna en valfri tapetrulle - 10 ,05 m lång och 53 cm bred från den bedårande nya tapetkolleketionen!

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och vart tapeten hade fått bo på väggen i kommentarsfältet nedan. 

Ni har en vecka på dig fram till Lördagen den 29/11 Lycka till! 


Med Sol Åsa 

 

De nya pralinerna till tapeter 


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men vinstlotten till Sara och hennes Ludvig! 


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 




Foton lånade Via Majvillan med tillåtelse 




Kommentarer
Postat av: EmmaErica

Åh vilka vackra tapeter! Om jag vann skulle jag göra om i min dotters rum. Hennes väggar är nu ganska starkt rosa och jag skulle vilja ha en lite mer lugnande känsla i rummet. Jag håller tummarna! Kram

Svar: 👏👍👌
Åsa None

2014-11-21 @ 07:47:21
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Emma

Jag är gärna med och tävlar! =)

Så himla bra tävling och jag smälter när jag ser alla dessa fina tapeter!

Vi har ett sånt tråkigt rum till min lilla kille. Han har bara vita väggar och känns allt annat än ett barnrum. Han fick kika på tapeterna och sa att om vi vinner skulle han vilja ha: Apple green :)
Vi håller tummarna att vi vinner :)

Ha en härlig helg!

Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2014/november/tavling-valfri-tapet.html

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-21 @ 10:02:18
URL: http://kiwigiirl.blogg.se
Postat av: Anna G

Hej!
Kul tävling med superfina tapeter :)
Jag skulle vilja vinna för att alla mina väggar är vita och tråkiga. Inget ont om färgen vitt i sig, men jag tycker att det är trist när alla rum ser likadana ut! Väggarna längtar så efter färg. Den nya tapeten skulle få bo i köket, tror den skulle trivas där.
Vänliga hälsningar, Anna

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-21 @ 18:56:26
Postat av: Carola L

Åh vilka fina! Vi måste helt enkelt göra om i vår hall - just nu är det olika tapeter (även om de är i samma färgskala och passar ihop) och en väldigt ful bård (som inte passar alls) Sweet cotton i den blå färgställningen skulle vara så perfekt!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-11-22 @ 17:36:09
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Carola L

Jag har ju delat tävlingen också :-) http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/november/tapet.html

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-11-22 @ 17:36:45
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: annica sundström

Sonen bor i en liten etta och hans tapeter har blivit så himla slitna. Det vore jätteroligt att få överraska honom med nya tapeter, det är inget han skulle prioritera själv då han har fullt upp med hyra o andra räkningar. Alice i grått skulle passa superbra!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-22 @ 18:56:24
Postat av: Kim F

Vi har bytt rum med äldsta sonen så att han och lillebror kan dela på det stora sovrummet. Ungarnas rum fixade vi till direkt men vårt sovrum är rummet som gud glömde. Inte nog med att det är minimalt och endast rymmer en dubbelsäng och en pinnstol så är väggarna katastrofala. Sonen har rivit sönder tapeten på sina ställen och även lyckats sätta spiderman-klistermärken här och var. Så kan vi ju inte ha det och en vinst av Majvillans underbara tapeter hade varit en fantastisk spark i baken till att vekligen ta tag i det hela. Jag kan inte bestämma mig vilken tapet som är finast, men det lutar åt Sweet cotton, i den blågrå nyansen.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-23 @ 13:52:21
Postat av: Frida Elmgren

Hej hej!

Dottern och jag i en 2:a bor,
den är inte vidare stor.
Men mysigt kan man ändå göra,
därför hoppas jag på att en tapet från Leya över väggen föra.
Hoppas på det här
och ljusa upp vår atmosfär :)

Önskar dig en härlig vecka!
Hälsningar Frida

2014-11-24 @ 11:40:31
Postat av: Sara

En Sugar Tree tapet i grått
skulle vara flott.
I lille Ludvigs rum den skulle va,
precis vad han vill ha
En ny tapet skulle va en fantastisk klapp,
Mycket bättre än en ny napp :)

Vi håller tummarna!
God gul Åsa!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-11-25 @ 15:40:51
Postat av: Sara

En Sugar Tree tapet i grått
skulle vara flott.
I lille Ludvigs rum den skulle va,
precis vad han vill ha
En ny tapet skulle va en fantastisk klapp,
Mycket bättre än en ny napp :)

Vi håller tummarna!
God gul Åsa!

Svar: ✨👏👍
Åsa None

2014-11-25 @ 15:41:18
Postat av: Lena E

Alla våra rum behöver fräschas upp, men det skulle vara extra trevligt att få lite fågelkvitter in i köket så att det känns som om det är soliga sommardagar året runt. Köket är så pass litet att det antagligen räcker med endast en rulle tapet.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-11-29 @ 23:21:13

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback