SAMARBETE OCH TÄVLING MED PhotoWall


 
KYD har ett samarbete med fina PhotoWall denna vecka! Känns otroligt kul att även meddela att ihop med dem kicka igång en tävling för ER alla. Photowall är ett svenskt företag som brinner för just design och kvalitet. Deras fototapeter och canvastavlor är miljövänliga, brandskyddsklassade enligt svensk standard och bleks inte av solljus. Alla motiv är utvalda med omsorg och trycks efter beställning. Om man har en egen bild, det kan vara ett foto man har tagit, en bild som man hittat på nätet eller en illustration, kan de hjälpa till att trycka den som fototapet med. Läs mer om företaget HÄR!
 

 

 - I vinstpotten finns ett presentkort på 2000 kr,  valfri tapet! 
 
Tävlingen pågår till och med Fredagen den 28 Mars kl 24.00. Alla är varmt välkomna att medverka och allt du behöver göra är att svara på vilken som är din favorit av PhotoWalls tapeter och motivera i vilken del av ditt hem som skulle behöva ett lyft nu i vår med hjälp av en vacker tapet! Skriv detta i kommentarsfältet och glöm ej att uppge mailadress. Ett STORT Lycka till. Med Sol/Åsa

Tack till er alla fina som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Fanns många fina motiveringar och var jätte svårt att utse vinnare! Tävlingen är nu avslutad. KYD har tillsammans med PhotoWall utsett en Vinnare! 


Stort Grattis till Martina till första priset och 
ett presenrkort på valfri Tapet för 2000 kr från PhotoWall! 

Jag kontaktar dig under dagen!

Stort GRATTIS! 

 
Fotocollage med foton från Photowall



Kommentarer
Postat av: Emma

Photowall har ju mängder med fantastiska tapeter, och en utav dem är Soliven.. Den är helt enkelt breathtaking och skulle göra sig fantastiskt bra i vårt vardagsrum!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-20 @ 08:50:31
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Malin Ronder

Åh, min favvo är Concrete Wall with Dandelion. Älskar betong, har råa betongväggar i vårt spa/gym/relax och helgjuten betongbänkskiva i köket!
Nu ska snart hallen få ett lyft från sin medaljongtapet, har tittat just på Concrete, och det vore ju grymt passande med en liten vinst lagom till renoveringen :)

Ha en fin krispig dag i snön!



Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-20 @ 08:55:59
Postat av: Anna Fredriksson

Jag har verkligen hittat en helt underbar tapet!!: BOKSTAVSBUS MORRANDE M RYTANDE R. Vi flyttade till vårt hus för 2 år sedan och jag har haft en massa idéer till barnens lekrum men har inte hittat rätt känsla ännu och framför allt inte rätt tapet. Med denna fina tapet skulle göra att lekrummet verkligen ser ut och blir ett lekrum och inte bara ett rum med vita väggar. Barnen skulle verkligen ÄLSKA sitt lekrum om det fick lite färg och form på väggarna :).

Kram
Anna

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-20 @ 09:31:44
Postat av: Anna B

Söker efter en tapet som dramatiskt bryter mot den befintliga inredningen. Vill skapa ett uttryck i hemmet där tapet och övrig inredning ska vara dimensioner från varandra och på det sättet lyfta fram varandra och hittade Les Chevaux - bedårande och ger precis den effekt som jag vill uppnå.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-21 @ 09:56:21
Postat av: Hanna

Jag fullkomligt älskar (!) Surreal Wood av Noll Images precis lika mycket som jag älskar (!) att vara i naturen. Tänk då vilken DRÖM att var gång man är i köket få lyckan att befinna sig i en romantisk lummig trollskog! Det skulle bli ”pick-nick” vid bordet varje dag! :-) Och gissa om jag skulle stortrivas i mitt kök?! Såklart! Det skulle helt klart bli det FINASTE rummet i mitt hem. Så nu håller jag tummarna att drömmen också blir sann. :-) Tack för jättefin blogg! Kram!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-26 @ 19:11:00
Postat av: Karin Bengtsson

Åååååå, den rosa med fjädrar på! Så otroligt fin. Den skulle jag vilja ha i min hall! När vi gjorde orning på hallen för 10 år sedan slarvade min man med underarbetet! Det är bubbligt och fult, och jag har retat mig på detta i alla år. Så jag tänkte så här; om jag vinner tapeter, så måste han ju göra om det så det blir snyggt!
Hälsningar Karin (my2houses)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 15:58:27
Postat av: Anna Granberg

Hej Åsa!
Åh, vilken rolig tävling – tack för att du upplyste om den på Instagram, jag vill självklart prova lyckan. ☺
Det är många av Photowall’s tapeter som jag tycker om, såväl i mitt hem som i andras. För egen del fastnar jag dock allra mest för den fina ’Dark Concrete Wall’. Den hade gjort sig väldigt bra på ena väggen av min långsmala hall, den vägg man möts utav när man kommer in till mig. Nyligen återflyttad till Sverige och in i min hyresrätt igen har det varit mycket fixande och trixande i anknytning med flytten. Som ett sista steg att på nytt boa in mig i lägenheten vill jag försöka hinna måla och tapetsera om under våren, så att nu ha möjligheten att vinna en sådan här fin tapet är mer än lägligt. Jag hade blivit superglad över en sådan här vinst och håller tummarna hårt.
Varma hälsningar,
Anna (Style & Create)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 16:29:15
Postat av: Hilda

Wowwowwow, vilken bra vinst! Det svåraste är bara att välja en favorit när det finns så många fina. Zickzack var då hur snygg som helst! Tänk så glad man skulle bli varje dag av att se den :D

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 18:17:22
Postat av: Martina

Jag gillar verkligen Colour Firework som skulle bli super fin i mitt nya egna vardagsrum. Inredningen ger en gandska rå känsla nu med betong och metall med mörkt trägolv och gråa och beiga nyanser och jag hade just tänkt att det som saknas är en sprakande färgblandning. Tack för en super blog med fantastisk inspiration!
Kramar / Martina

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2014-03-27 @ 21:05:46
Postat av: Nicklas

Hej Åsa!
Jag älskar min sambo över allt annat på jorden, och vet att tapeten 'Surreal wood' skulle vara den utan tvekan bästa present hon i dagens läge skulle kunna få, (förutom att då bli frisk). I många år har hon varit sängbunden större delen av dygnets alla timmar, med endast sovrummets tomma, beigea tillintetsägande väggar som sällskap.
Ett utav hennes finaste minnen från det hon var frisk var vandringsleden Millford track på Nya Zeeland med både sagolik semitropisk grönska och fjordlandskap. Att tapetsera sovrummet med denna vackra tapet vet jag således skulle göra henne mycket lycklig och givetvis även mig med. Trevlig helg!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-28 @ 21:10:30

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback