Tävla & Vinn finaste kopparbrickan från Dukatbord.se


 
Nu kickar vi igång en till ny Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger denna underbara kopparbrickan från www.dukatbord.se
 
Nu då solen strålar och många av dagens stunder spenderas ute så är det extra fint att kunna duka ut och bära ut frukosten eller kvällsmaten på fin bricka! Tänk dig solens strålar som kastar vackra solkatter från denna darling till bricka, kan det bli finare! KYD lånade även denna i Januari att ha i Laura Ashley monter på Formex och jag föll pladask! Fina företaget Dukatbord som drivs av Belinda och Caroline säljer högkvalitativa designprodukter av välkända varumärken för köket och det dukade bordet via webbutiken! 
KYD hjärtar deras sätt att ge personlig och hög service med mycket värme och produkter med god kvalitet och snygga ting! Kika in deras sida  http://www.dukatbord.se 
 
Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 
 
- Skriv en motivering till det motiv du skulle vilja vinna! Lycka Till!
 
Vinstvärde 449 kr
 
Foton med lån från Dukatbord.se

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite funderingar så föll vinstlotten till Gerdan R som rimmat! 


STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


 



Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken skönhet! Jag har letat bricka som en tok känns det som. Den hade gjort mitt kök, min sommar och mina fester komplett.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-11 @ 16:43:13
URL: http://tittaetthus.wordpress.com
Postat av: Maria

Underbara fina bricka! Springer som en gasell mellan köket och altanen med saftglas, tallrikar och glömda servetter. En bricka hade varit fantastiskt, inte minst ett smycke som denna.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-11 @ 16:43:17
Postat av: Ann-Christin Lundström

Därför att brickan skulle passa perfekt som ständigt kuttersmycke på mitt nyvaxadade, rustika köksbord. Grovt möter fint - det gillar jag!!!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-11 @ 18:25:20
URL: http://smallfinethings.blogg.se/
Postat av: Jenny - Hemtrender

Fin bricka!
Jag skulle gärna vinna så jag kan göra fina stilleben på vardagsrumsbordet och samla lite inredningsgodis och några sommarfynd med några fina ljus och njuta av i höst :)

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-11 @ 19:45:17
URL: http://hemtrender.com
Postat av: Elli

Denna vackra bricka skulle göra sig fin brevid min fina gamla kopparkanna som nyligen fått flytta hit efter min kära gamlemormor gick bort. Den skulle få en fin plats i gamlemormors hörnskåp och sedan användas ihop med finservisen vid högtider och små fikastunder.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-12 @ 01:32:53
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Emma

Wow, vilken bricka! Jag föll för den direkt, så jag måste ju göra ett försök i tävlingen ;) Brickans underbara koppar hade gjort sig otroligt bra i mitt vita vardagsrum, där en varm färg så desperat behövs. Skulle bli så snyggt till allt det vita i inredningen och det gröna från växterna. Hoppas hoppas hoppas! Kram 💜

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-12 @ 05:40:59
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Elli

Denna vackra bricka skulle göra sig fin brevid min fina gamla kopparkanna som nyligen fått flytta hit efter min kära gamlemormor gick bort. Den skulle få en fin plats i gamlemormors hörnskåp och sedan användas ihop med finservisen vid högtider och små fikastunder.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-12 @ 09:32:37
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Jessica Hellström

Brickan kommer vara medelpunkten vid alla familjesammankomster, grillfester, middagar, luncher och frukostar hela sommaren och resten av året, perfekt storlek där allt får plats, så stilren och snygg, ja den får gärna flytta hem till mig och känna sig älskad :-)

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-12 @ 09:50:58
Postat av: Elisabeth

Den här fina brickan skulle ge mig så mycket glädje! Den skulle inspirera till kreativa stilleben, och göra fikat/middagen till något alldeles extra, var gång den användes! Kopparfärgen tror jag mig också veta, skulle göra sig jättebra tillsammans med mina mässing och silverljusstakar, och dessutom skapa en mer varm, efterlängtad känsla i lägenheten, som består av mycket grå marmor och trä. Den skulle bli mycket älskad och flitigt använd!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-14 @ 07:30:59
Postat av: Ellinor

Även om jag mer än gärna velat se denna bricka i mitt egna vardagsrum, kände jag direkt när jag såg den att dess givna plats var någon helt annanstans.
I höst gifter sig ett par goda vänner och denna bricka hade blivit en perfekt och mycket uppskattad bröllopspresent. Med två små och ett hus under ständigt pågående renovering finns det inte mycket utrymme för de där små detaljerna. Därför hade jag gärna velat ge dem detta <3
Kram

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-14 @ 09:10:26
Postat av: Johanna

Jag håller på att inreda gemensam lya för mig och pojkvännen och åsikterna om vad som vi ska ha hemma är olika MEN dessa fat har vi kikat på och kommit överens om I kommande köp - så detta skulle passa perfekt I lyan! kram på dig!

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2014-07-15 @ 12:35:09
Postat av: margareta s

Kopparbrickan från Dukat bord jag vill ha,skulle passa hemma hos mig så bra.
Använda den jag ofta kommer att göra, den mina och gästernas ögon skall förföra.
Känslan att ha något med kvalitet, det är något speciellt med det!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-17 @ 01:35:19
Postat av: Kristiina

Hej!

Jag är gärna med!

En stilig bricka av koppar till vardag som fest,
när ett dukat bord ska se ut som allra bäst.
En stil som lockar mig allra mest.
Underbar till höstens mys,
samt till sensommarens festligheter med massor av ljus.

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Kristiina

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-17 @ 05:41:39
Postat av: Solbritt Ilkert

Denna avlånga bricka skulle göra succe när vi ska äta utomhus. Många vändor ut och in för att få med allt.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 08:03:07
Postat av: Miriam Axelsson

Som mamma är det lätt att glömma bort sig själv i vardagens alla måsten,
Tänk då att få lyxig kopparbricka som vinst på posten,
För vackra saker till mig allra längst ned på prioriteringen står,
såklart ser jag till att mina älsklingar det de behöver först och främst får
så önskedrömmen i fattiga semestertider vore förstås,
att en kopparbricka kom hem till oss! ♥

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 08:20:40
Postat av: Gerdan R

Kopparbrickan är som hämtad från en saga
designad för att funka och behaga,
när jag får ett efterlängtat besök
ska den pryda syrenberså eller kök
den skimrande brickan med koppar eller glas
gör varje besök till ett härligt kalas!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 10:11:24
Postat av: My

Denna fina bricka skulle jag använda till att bära ut koppar / fika / mat till vår fina balkong. Eller kanske till att bjuda pojkvänen min på frukost ute i parken.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 11:15:51
URL: http://glossfashion.com/mythulin
Postat av: Lena

Brickan påminner om en bricka min mormor hade som "försvann" strax innan hon dog. Vill vinna för brickan blir som ett minne av mormor

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 11:26:36
Postat av: Charlotte Therese

Jag har ingen bricka som är stor nog för både tallrik och glas. Denna skulle rymma allt och dessutom förgylla mitt hem och varje måltid - ursnygg!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 11:33:16
Postat av: marinett schutz

denna bricka skulle jag med glädje vinna, för att den är vacker, och vackra saker gör oss glada när man inte är på topp...

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 12:16:19
Postat av: annica sundström

Idag är inte gedigna ting så lätt att finna-mycket känns som slit och släng och sånt gillar inte denna kvinna. Denna skulle liksom min barndoms julkyrka kunna följa med i generationer och glädja så härligt många personer. :)

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-07-17 @ 12:22:03
Postat av: Josefina

Min mamma har länge önskat sig ett bord i hamrad koppar då hon älskar materialet. Skulle göra mig överlycklig om jag fick ge henne denna bricka istället!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-17 @ 21:44:51
Postat av: Mina

Tänk att få använda denna bricka till att servera olika dricka. Eller kanske kokostoppar på detta fina koppar. Nu ska jag klicka på skicka för att försöka vinna denna fina kopparbricka

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-17 @ 22:14:44
Postat av: Tina Carlström

Denna fina bricka vore pricken över i:et i vårt nya hem. Vi har köpt ett hus, slitit och lämpat med renovering. Så att få ha något fint att inreda köket med vore super. Perfekt att servera fika på nu när vi får en massa gäster som vill se vårt hem och snart vår förstfödde son :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-17 @ 23:41:14
Postat av: Lena Eriksson

Koppar är så vackert och det skulle vara så snyggt att få servera fika på denna vackra bricka som jag kan tänka mig tusen andra användningsområden till.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-17 @ 23:59:52
Postat av: Jessica K

Otroligt vacker bricka gjord av glänsande koppar,
jag blir så till mig att jag jämfota hoppar!
Som jag efter en ny bricka har letat och sökt,
trodde aldrig jag skulle finna något så här skönt.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-18 @ 12:44:19
Postat av: Mia H

...trodde aldrig jag skulle bli en "sucker" för koppar, men nu är jag så fast i detta träsk!! Fasen vad jag är svag för koppar i denna nya tappning. Denna skulle passa som "däck på fälg" i mitt hem :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-18 @ 18:12:10
Postat av: Elisabeth Reich

Den utsökt vackra kopparbrickan får /om jag vinner) supereffekt ---jag ska använda den till min allra finaste kaffeservis, direkt !

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-18 @ 18:35:24
Postat av: Hanna Roth

Åhhhh vad fin! Den skulle jag vilja vinna för att överraska min underbara mamma med frukost på sängen med! ☺️

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-07-18 @ 20:57:50

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback