Tips; Inred en garderob med fin front och funktionell innehåll.


Länge sen jag gjorde ett tips från inredaren! Men Idag fick jag förfrågan av min vän Annelie om jag hade några råd på fina garderober! Tänkte jag delar med mig till er alla de som jag tänkte ge henne i svar och de som jag hjärtar mest just nu då det kommer till fin förvaring av kläder! 

Några jag gillat sen de kom på marknaden och som jag även lånade in som rekvisita till Laura Ashleys monter på Formex var sideboard från Superfront! De tillverkar dejlar som enkelt skapar ett nytt liv och karaktär i gamla IKEA möbler! Allt från stilrena fonter, lekfulla ben, snygga handtag mm. De har även så att man kan designa utefter tycka och smak gällande garderober!

Superfront 

Då det kommer till just förvaring så har vi alla olika behov! Det kan då vara svårt att hitta en som passar perfekt i storlekar och förvaring till ens hem! Därför gillar jag danska Montana! Här kan ni leka er fram och skapa er egna garderob med er personlighet och så som ni vill fylla den med! Tycker det är snyggt och klassiskt fint! Heja Sverige - Superfront och Heja Danmark - Montana! Inred och skapa en fin vårgarderob vetja! Med Sol Åsa 

Montana 
Foton lånade av Superfront och Montanas hemsidor!




Kommentarer
Postat av: The Place To Be

Superfront kände jag till men inte Montana. Det måste kollas in!
Tack för tips :-).
KRam Malin

Svar: Ja spana in dem! Kanon bra! Ha en fin dag Malin! Kramar
Åsa None

2014-02-20 @ 15:50:40
URL: http://theplacetobe.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback