DEL 1 - Decor Maison:Moodboard - "Early Bird"



Satte ihop ett Moodboard med några foton inför styling och inredningssession för kommande rum! Här får ni en liten inblick i hur jag tänkt hur rummets karaktär ska bli hemma hos Ida och Jonas!  En känsla av värme och krispig vår! Ni vet då himlen är sådär frisk och ren, när man drar på sig de lätta skorna och bara njuter av livet bakom solglasögonen! Just den känslan med kommande längtan till våren vill jag omvandla i detta rum! Ett sovrum med en mjuk och fräsch krispig ton. Ett rum att vakna upp i tidigt på morgonen "Early Bird" med vårsolen som strålar in genom fönstret och fågelsång att vakna till. Ett rum med en varm personlighet. 

Mina ord som Snurrar runt i min kreativa bubbla är; Vårhimmel, knoppar och kvistar, fågelsång, lugn, harmoni, vitt, sol, sov du lilla videung. En blågrå ton med en flirt med det ljusa våriga rosa och guld.  Early bird i dubbel bemärker!  Hoppas ni kommer gilla det! 

Med sol/Åsa 
Foton killingyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: Stina

Härliga bilder!!
Fin blogg!
Besök gjärna min blogg :)

Svar: Tack snälla 🌸
Åsa None

2014-02-09 @ 12:06:30
URL: http://sjalvstark.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback