Vad vore jag utan dina andetag ♪ - Tävla & Vinn Personligt Porslin




Att duka upp för kvalitetstid och kärlek! Jag dukar med fint porslin från Personligt Porslin och deras vackra kärleksfulla texter!  Kent's låt; Vad vore jag Utan dina andetag pryder ena tallriken likt mitt favorit citat och det jag lever efter; Do things with passion, or not at all.Wherever you go, go with all your heart. 

Porslinet går i gråbeiget och vitt, blomster på bordet med rosa/vita rosor, Mårbacka pelargoner, ranunkel och vackraste videung! Just nu har ni även chans att vinna porslin med texter; 

4 vinnare utlovas och de olika paketen med vinster i är; 

- Två frukostskålar i beiget med texten;    
Mitt ♡ är ditt. 

- Två stora fat i beiget med texten; Mitt ♡ är ditt. 

- Två mellan fat i vitt med texten; Lycka ♡ Älska ♡ Njuta 

- Ett vitt fat med texten; "Vad vore jag utan dina andetag".

Tävlingen pågår till och med den 21 Feb! Alla är välkomna att medverka och allt du behöver göra är att svara på vilket sett du skulle vila vinna och motivera. Skriv detta i kommentarsfältet och glöm ej att uppge mailadress. Ett STORT Lycka till. Med Sol/Åsa

Tack alla finingar som varit med och tävlat. KYD och Personligt Porslin hade svårt att avgöra vinnarna då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande så föll vinstlotterna på följande; 


- Två frukostskålar i beiget med texten;    
Mitt ♡ är ditt.  - Christian Andersson 

- Två stora fat i beiget med texten; Mitt ♡ är ditt.  - Anna Fredlund 

- Två mellan fat i vitt med texten; Lycka ♡ Älska ♡ Njuta - Niklas

- Ett vitt fat med texten; "Vad vore jag utan dina andetag". - Christine (Frusol)

STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till er ang era adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 





KYD i samarbete med Personligt Porslin! Foto och styling killingyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: ida

Åhhhh vilka vackra saker. Bara kände kärlek när jag såg dom. Tänk att vakna upp n lördagsmorgon med denna dukning... LYCKA !!!
Åh ja vill vara med å tävla! Kanske dom två frukostskålarna ;) eller mellanfaten med texten älska. Lycka. Njuta åhhh !

2014-02-14 @ 16:42:44
Postat av: ida

Åhhhh vilka vackra saker. Bara kände kärlek när jag såg dom. Tänk att vakna upp n lördagsmorgon med denna dukning... LYCKA !!!
Åh ja vill vara med å tävla! Kanske dom två frukostskålarna ;) eller mellanfaten med texten älska. Lycka. Njuta åhhh !

Svar: 💕👏👍💗
Åsa None

2014-02-14 @ 16:43:05
Postat av: annelie_ua / blomsterochbakverk

Åh, vilken fin vinst. Frukostskålarna gillar jag mycket. Tänk att få servera frukosten med en kärleksförklaring. Varje morgon. Kärlek i en skål.

Svar: 💗👏👍
Åsa None

2014-02-14 @ 19:14:49
URL: http://blomsterochbakverk.se
Postat av: Eveline

Men Gud såååå fina 💕 Kärlek vid första ögonkastet, på alla!!! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja vinna fatet med texten från Kentlåten.
Vad vore jag utan dina andetag 🎶🎶
Där skulle jag varje dag servera något till mina två underbara barn. Frukt, grönsaker, fika ja vad som helst. För vad vore jag, utan deras andetag 🙏🙏❤️❤️

Svar: 💗👏👍
Åsa None

2014-02-14 @ 22:08:31
Postat av: Lifebyfrusol

Kent's låt som vara den finaste kärlekslåten som skrivits. Även om jag knappt kunde lyssna alls på den då maken var borta 7,5 mån i Afghanistan så är det nu en låt som betyder såå mkt för oss. En låt som sätter ord på den kärlek som både överlevde och växte sig starkare av hans mission. Därför skulle jag vilja ha det det vita fatet om jag skulle ha turen att vinna.
// fFrusol

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-15 @ 00:12:10
URL: http://lifebyfrusol.blogspot.com
Postat av: Christel

Åh så himla himla fina! Snacka om drömporslinet! Skulle vilja vinna frukostskålarna. Hoppashoppashoppas!

Svar: 👍
Åsa None

2014-02-15 @ 09:50:23
Postat av: Ellinor

"Vad vore jag utan dina andetag"
Det fatet hade jag velat ge min <3 vän som alltid finns där för mig.
Kram

Svar: 👍
Åsa None

2014-02-15 @ 10:56:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Elli

Jag skulle vilja vinna sättet med två stora fat i beiget med texten; Mitt ♡ är ditt. 

Om jag vann dessa skulle de få pryda dukningen vid vårt bröllop som en fin symbol för all den kärlek som spirar mellan mig och min fästman ♥

2014-02-15 @ 19:05:43
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Otroliga bilder på otroligt porslin 💛Om jag skulle ha turen skulle jag vilja vinna de vita fina faten med budskap som överensstämmer med hur jag försöker leva. Kram

2014-02-16 @ 11:24:37
Postat av: anna fredlund

Skulle vilja vinna de två stora fat i beige. Skulle vilja överraska en vän som går igenom en tuff tid i sitt liv. Fina tallrikar, fint budskap, fin vän :)

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-16 @ 16:04:36
Postat av: Nicklas

De två vita mellanstora faten med de kärleksfulla orden, 'Lycka ♡ Älska ♡ Njuta' får mer än gärna flytta hem till mig och min älskling. Tanken på att få visa min kärlek och glädja henne genom att göra frukosten/fikat till något alldeles extra, gör mig riktigt lycklig. Mycket av en måltids njutning går ju via ögonen, och de här faten är inte bara godis för ögonen, utan även för själen.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-17 @ 09:13:54
Postat av: Elin

Skulle vilja vinna faten med Lycka ♡ Älska ♡ Njuta.

Jag skulle alltid ha dem framme. Vilken underbart vacker påminnelse om det som är viktigast i hela livet!


Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-17 @ 13:18:56
URL: http://hemmaihjuvik.wordpress.com
Postat av: Anna Johansson

Åh vilken fin tävling. Jag vill vinna fatet med Vad vore jag utan dina andetag då vi hade den på vårat bröllop. Vilket minne!

Svar: 👍☀️
Åsa None

2014-02-17 @ 13:24:06
Postat av: Miriam

Vilket vackert porslin! Jag skulle vilja vinna varianten med Ken-låten. Vad vore jag utan dina andetag. Jag skulle haft de framme och ätit jämnt och äntligen gjort mig av med våra tråkiga basics tallrikar från ikea som vi köpte när jag och min man flyttade hemifrån (!!!) för sisådär 8 år sedan... På dem hade jag serverat mat både åt maken, våra två barn och kanske även katten ;)

Svar: ✌️👍👏
Åsa None

2014-02-17 @ 23:53:32
Postat av: Elisabeth

Min kära man har gjort mitt liv underbart i snart elva år. Att få göra och uppleva saker tillsammans med honom och få vara en del av hans liv, är det bästa som har hänt mig. Jag skulle därför vilja vinna de helt ljuvliga stora beigea faten, så jag kan bjuda honom på många romantiska middagar. :)

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-18 @ 08:00:39
Postat av: Sara

Såg en fin bild på en frukostbricka med en underbar skål. Jag vill vinna skålar som jag o min kille kan äta frukostyogurt i.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-18 @ 09:52:28
Postat av: Stina

Vill vinna de beiga faten med kärleksbudskapen Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt. Underbart porslin! Hur har du hittat detta?

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-18 @ 09:54:07
Postat av: Lina B

Åh vad fina! Jag håller på och flytta hemifrån för första gången och har än så länge ingenting i porslinsväg förutom dem fat och skålar som inte används mer här hemma. Så att pryda bordet i mitt lilla hem med dem två mellan faten i vitt med texten "Lycka ♡ Älska ♡ Njuta" skulle verkligen ge en bra början i mitt egna hem.
Hoppas hoppas!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-18 @ 20:01:47
Postat av: Carin.

Underbart porslin. Vackra bilder!
Jag skulle, om jag hade turen, vilja ha "Vad vore jag utan dina andetag" och ha den framme jämt - som en viskning till min fina kärlek, som burit mig under månader av sorg och ledsamhet.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-19 @ 18:50:32
Postat av: Sofia Bergström

Vilket otroligt vackert och annorlunda porslin. jag skulle gärna vilja vinna två mellan fat i vitt med texten : Lycka ♡ Älska ♡ Njuta
Man kan verkligen behöva något uppmuntrande och vackert i en vardag som annars tenderar att rusa iväg.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-20 @ 08:40:10
Postat av: Caroline Rudberg

Världens finaste tallrikar! Jag skulle vilja ha de stora faten i beige, fin text. Skulle vara underbart att få duka med fina budskap på fina middagen med sin älskade familj. Kanske att man blir påmind om att mitt är ditt och att vi hör ihop:)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-21 @ 14:56:07
Postat av: Christian Andersson

Skulle vilja ge skålarna med den fina texten på till min fina fru. Skulle göra vår redan mysiga helgfrukost ännu mysigare och för att visa henne att jag uppskattar allt hon gör för mig och vår familj:)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-21 @ 14:59:44

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback