Tävla och Vinn fint "Må bra sett" från Mirins Copenhagen





Årets sista tävling och vad passar ej bättre än att vinna ett "Må bra sett" från finaste Mirins Copenhagen såhär i vintertid! 

Mirins Copenhagen webshop.mirins.dk erbjuder naturliga bad- och kroppsvårdsprodukter som innehåller endast de bästa naturliga ingredienserna. Inga tillsatskemikalier, konserveringsmedel eller syntetiska parfymer. Alla Mirins produkter är handgjorda för att garantera högsta kvalitet. Produkterna är utvecklade baserat på Herbalism och aromaterapi.

rideitbarefoot.com - Ride it Barefoot är stolt officiell återförsäljare och distributör av Mirins Copenhagen i Sverige.


KYD hjärtar dessa fina produkter både dess ljuvligt doftande innehåll och snygga förpackningar! 

Settet innehåller; 

750 ml candle- calming blend
250 ml candle- happiness blend
Infused body oil- rose
Hand balm- rosewood and geranium blend

Så ta chansen att tävla och vinn! Det enda som ni behöve göra är att sända in en motiverade kommentar i kommentarsfältet här nedan! Ni har fram till den 6 jan kl 12.00 på er! Lycka till! Med sol Åsa 


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men vinstlotten till Lina! 


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Foton Killingyourdarlings 




Kommentarer
Postat av: Tora

Åh vilka härliga grejs!
Skulle sitta bra nu på min kropp när magen bara växer och inga kläder sitter längre som förr!
Men vem behöver kläder när man kan smörja in sej med en massa goda oljor och dessutom värma sej med doftljus!
Kram och Gott Nytt År!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-12-30 @ 18:26:17
Postat av: Elin

Det här är ett set som säkert skulle få mig att må rikigt bra! :)
Älskar doftljus och det var bra länge sen jag bara slappnade av och tog hand om mig själv.
Har dessutom sjukt torr hud, så att få prova på dessa, som dessutom inte innehåller otäcka medel och kemikalier vore så himla bra.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-30 @ 20:55:12
Postat av: Jenny

Åh, jag skulle verkligen älska att få det här setet! Jag är gravid i vecka 10 med mitt andra barn, och jag har mått illa och kräkts åtskilliga gånger dagligen sedan vecka 6. Jag har legat hemma sjukskriven i soffan med huvudet i en hink så länge att jag närapå börjat slå rot, och på grund av detta också missat att fira jul och nyår med familjen. Nu börjar jag äntligen (!!) att må lite bättre, och jag tål lukter igen - det skulle jag verkligen vilja fira med fina doftljus och lyxig kroppsolja! :)

2015-01-05 @ 19:02:16
Postat av: Jenny

Åh, jag skulle verkligen älska att få det här setet! Jag är gravid i vecka 10 med mitt andra barn, och jag har mått illa och kräkts åtskilliga gånger dagligen sedan vecka 6. Jag har legat hemma sjukskriven i soffan med huvudet i en hink så länge att jag närapå börjat slå rot, och på grund av detta också missat att fira jul och nyår med familjen. Nu börjar jag äntligen (!!) att må lite bättre, och jag tål lukter igen - det skulle jag verkligen vilja fira med fina doftljus och lyxig kroppsolja! :)

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-01-05 @ 19:03:18
Postat av: Linda Andersson

Dessa fina produkter skulle passa perfekt i mitt badrum ! Håller på att förvandla vårt gamla badrum till ett fräscht och mysigt hemma-SPA. Håller tummarna!

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-01-05 @ 23:38:13
Postat av: Ellinor Dahlin

I en smått kaotisk vardag med bonuspojkar som bara får vara här varannan helg och med en liten son som kräver mammas fulla uppmärksamhet är det inte lätt att finna lugn och ro för kropp och själ. Efter en jobbig lämning med barn som inte vill åka till mamma kan det gå många dagar innan man ägnar sitt eget välmående en tanke, och med en liten prins hemma på heltid så läggs uppmärksamheten där så fort det bara går. Skulle jag få äran att vinna detta sett skulle jag ta mig tiden att försöka njuta av nuet för en stund, unna kropp och själ lite lugn och ro i ett försök att ladda upp batterierna till max igen. Denna kaotiska vardag kör slut på mig och det går inte komma undan alla måsten, barnen går trots allt före allt...

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-01-06 @ 01:21:35
URL: http://fotograftretton.blogg.se/
Postat av: Lena E

När värken är som värst då är ett varmt bad det bästa. Värmen lugnar och mjukar upp. Efteråt är det skönt att massera in kroppen med lotion. Att även tända ett lugnande doftljus hjälper nog ännu mera. Både min rygg och jag skulle bli väldigt glad över det här lyxiga kitet. För mig är verkligen ett riktigt må-mycket-bättre-kit.

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-01-06 @ 09:05:57
Postat av: Lina

Den senaste tiden har min allra bästa vän haft det tufft! Att mista ett barn i magen samtidigt som hon även must en nära släkting måste vara en av de tuffaste sakerna! Hon är en fighter och ger alltid sitt hjärta till andra och fast tiden just nu är där hård mot henne fightas hon vidare och finns för sina vänner! Jag önskar henne så mkt gott och detta paket med må bra saker förtjänar hon mer än någon annan! Kram lina PS tack för fin blogg

Svar: 👍👍
Åsa None

2015-01-06 @ 09:44:41

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback