Tävla och Vinn finaste Sahara TerraCotta Red




KYD hjärtar Fouta de Val. Ett hantverk från Tunisien och en FairTrade produkt att göra tummen upp för!  Foutas är traditionella tunisiska handdukar som funnits i århundranden som arkitekten och designer Ellinor de Val nu har satt sin egen designprägel på. Ljuvligt mjuk och 100 % bomull och användas på många olika sätt! Fouta de Val är en filt som du kan använda som handduk - eller en handduk du kan använda till filt. En mysig filt att krypa upp in under jul och vintern eller varför inte lägga den på sängen som överkast, eller duka upp julmaten på som en bordsduk. Precis hur du vill, vart du vill! KYD hjärtar Terracotta Red extra mycket inför julen 2014! 

KYD är glad att ingå ett samarbete och kunna erbjuda en tävling ihop med Fouta de Val! Så var med och tävla om en denna fina Sahara i TerraCotta Red att inreda julen med  ! Det enda du behöver göra är att 

- Skriv en härlig motivering varför just du vill vinna samt vart i hemmet den skulle få bo !

Ni har fram till nu på fredag den 19 dec kl 12.00 på er! Stort lycka till! 


Med sol Åsa

Foton och Styling Killingyourdarlings 

Nu är tävling avslutad och vinstlotten föll på Lina! Stort grattis ! Jag mailar dig  ang adress mm! Tack alla som deltagit! Med sol KYD 



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Order och motiveringar känns överflödiga för denna vackra filt/handduk/sjal. För ja, det är just som sjal jag skulle använda den. En stor, mysig och varm sådan - perfekt nu i vinter. Inget som dock säger att den inte skulle kunna få bli en filt också. Så här års känns det som om jag ständigt går invirad i någonting varmt så varför då inte göra det med stil.
Den perfekta julklappen till mig själv så här i tiden då alla tankar ständigt är hos andra :)

Stor och VARM kram <3

Svar: ❤️👍👏
Åsa None

2014-12-15 @ 15:15:13
Postat av: Minna

Eftersom jag är så himla frusen skulle filtsjalen få åka pendel mellan soffan och sängen. Eller soffan och jobbet. Eller soffan, bilen, sängen och jobbet. Skulle nog ha den runt mig typ jämnt.😄

Svar: 👍❤️
Åsa None

2014-12-15 @ 19:31:43
Postat av: Tina Holm

Denna vackra skulle få bo med mig i min läs/mys fåtölj där jag spenderar kvällarna med en god bok efter att alla måsten är gjorda. Färg är så underbar och värmande bara den!

Svar: ❤️👍
Åsa None

2014-12-15 @ 22:27:05
Postat av: Ellinor Dahlin

Då detta härliga ting, många områden kan täcka
så kan helt enkelt inte endast en plats räcka.
Som en sjal kring halsen i kylig morgonstund,
sen snabbt bli till filt i när jag i skolan sover en blund. Vid vinterdukning bör den till bordet räcka, för att sedan efter duschen kroppen täcka..
Håller mången tumme och tå, att detta vackra tyg till mig flytta få.

Svar: ❤️👍👏
Åsa None

2014-12-16 @ 18:06:11
URL: http://fotograftretton.blogg.se/
Postat av: Kristina Ukalovic

Vinter, mörker och kyla..
Det hade varit lyxigt att få vinna en så fin filt som för mig skulle lysa upp vardagen lite extra. Bara tanken av att sitta i soffan med filten över mig och dricka något varmt får mig att må bra. 😊

Svar: 👍❄️👏
Åsa None

2014-12-17 @ 23:52:33
Postat av: Lina Lindström

Denna fina pläd skulle bli ett vackert inslag i mitt nya hem! Har precis flyttat isär från mitt ex och mycket av våra gemensamma saker fick han behålla! Så en röd och mjuk fining likt denna skulle få vara med i sängen, i soffan och till sommaren ute på äventyr! Håller tummar och tår jag vinner denna fina! Fin blogg med! Kram Lina

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-27 @ 16:21:18

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback