2014 - KYD case under året som gått...




2014 - Tack för skratten, för värmen, tack för chanserna till spännande styling, foto och inredningsuppdrag! Tack för utmaningar, erfarenheterna rikare och chanserna att få inspirera och glädja. 

Tack till de företag som lyft mitt KYD, till er mina raraste instagram/blogg följare - ni glädjer mig och är så fina varma solskens strålar! Denna låt är till er; Antony & The Johnsons • "Thank You For Your Love" Med sol Åsa 

Foton Killingyourdarlings 






Kommentarer
Postat av: Ana Kroatien

hej! Hoppas du mår bra :) har börjat blogga igen :) visst har jag följt din blogg under tiden som jag inte bloggade, men tänkte bara säga hej :) gott nytt år!!

Svar: Va gulligt! Kul du är åter en bloggare! Gott nytt år ✨⭐️✨ kramar Åsa
Åsa None

2014-12-30 @ 14:42:00
URL: http://coffeeandcake.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback