Tävla & Vinn Tapet/Inredningsrådgivning från Mr Perswall och KYD




KYD har fått äran att ingå ett samarbete med finaste MR PERSWALL i och med deras lansering av en helt ny kollektion.  Kollektionens namn är Daily Details - och den spelar mycket på att vi tittat oss omkring och sett de vackra detaljerna i vardagen och sedan gjort tapeter av dessa.

Känns otroligt kul att ihop med MR PERSWALL kicka igång en tävling för ER alla. Jag kommer även erbjuda en inredningsrådgivning till vinnaren utefter tapetvalet!
 
Mr Perswall är tapettillverkaren som lanserar 4 tema-baserade kollektioner per år. Alla tapeter kan skräddarsys efter väggens mått till priset 315kr/m2. Förutom deras utbud av kollektionstapeter så kan man vara sin egen designer och göra tapet av barnens teckning, semesterfotot eller telefonklottret! Vill du se mer så kika gärna in på hemsidan och se Mr Perswalls tapetkollektioner.

Vinn valfri tapet från Mr Perswall (värde ca. 4000 kr) samt en Inredningsrådgivining utefter vald tapet från Åsa på KYD! (Värde 2000 kr)
 
1.       Följ @mrperswall @Killingyourdarlings på instagram
 
2.       Dela bilden ovan på Instagram och tagga bilden med #mrperswall och #KYD
 
3.       Under VÅR bild lämnar du en kommentar där du tipsar en vän om tävlingen, skriver vilken tapet i Daily Details som är din favorit & slutligen vilken valfri tapet från Mr Perswall (valfri kollektion) du önskar om du blir den lyckliga vinnaren.
 
Den 7 september presenteras vinnaren på KYD’s profil.
 
Nå, vad väntar du på? In och leta upp dina favoriter på www.mrperswall.com och LYCKA TILL! 
Med Sol/KYD och Mr Perswall


Tack alla finingar som varit med och tävlat på Instagram! Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar så Mr Perswall fick denna gång välja ut vinnaren så föll vinstlotten till Emma Alvewall.


STORT STORT grattis. Sänd mig ett mail till ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


 
 
Foton via Mr Perswall tillåtelse 



Kommentarer
Postat av: tina klausen

Jag hetee mymelody666 på instagram. Har tipsat en vän där♥

Svar: 👏👍👏👍👏👍
Åsa None

2014-09-03 @ 01:48:27
Postat av: igina Soru

Super fina tapeter

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-05 @ 21:57:13
Postat av: Jennie Louise

Klart att jag vill gärna vara med! Jag heter jennkarinlouise pa Instagram och har tipsat en vän där! Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha denna: http://www.mrperswall.se/alla-tapeter#id=1960

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-06 @ 18:51:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback