Tävla & Vinn valfri poster från Camilla Edfors



Nu kickar vi igång en till Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger Valfri digital poster i formatet 30x40 cm från finaste Camilla Edfors! Camilla är en duktig formgivarna som arbetar fram underbara kollektioner både i tryck och textiler! Hennes sätt att förgylla med färger får KYDs designhjärta att smälta. Kika in hennes hemsida www.camillaedfors.se och se alla hennes rara verk! Camilla kommer även finnas på plats på FORMEX nu i aug i monter; B10:50 spana in allt fint hos henne! 

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 
 
- Skriv en motivering till det motiv du skulle vilja vinna från Camilla Edfors digitalaposters och vart i hemmet skulle du vilja hänga upp den. Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite funderingar så föll vinstlotten till Mariell som rimmat så sött!


STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 




Foton via Camilla Edfors



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bland det bästa jag vet att finna nya illustratörer och konstnärer! Tajmingen är helt perfekt då jag just fått ändan ur och äntligen slitit ner den där fula vävtapeten och ersatt den med finaste kulören från Kalklitr! Nu börjar det roliga med att bygga en fin tavelvägg! Jag blev helt trollbunden när jag såg printet med parisehjulet, tältet och laman. Otroligt fina färger som garanterat hade varit grädden på moset för min vägg!

Svar: Håll tummarna
Åsa None

2014-08-01 @ 18:27:20
Postat av: Jenny

När jag ser på tavlan med laman tänker jag på en saga. Om den hängde på min vägg skulle jag inte klaga! Laman skulle för mig symbolisera en ledsaga. Varje dag skulle du mig iakttaga. Självklart vill jag dig mottaga så att du kan ingå i vår familjesaga!

Svar: Va fint
Åsa None

2014-08-01 @ 18:51:57
URL: http://www.skradesign.se
Postat av: Therese Vänerljung

Hej Åsa

Föll pladask när jag såg trycket Trust med en barnhand i en manshand.( i turkost) Finns det något finare än kärleken mellan ett barn och dennes föräldrar? Något mer sant får man leta efter. Skulle ha denna i barnens allrum för att dem ska bli påminda om att vi alltid finns där för dem i all lägen. Tillsammans är vi starka!!!

Svar: Åh fint! Håll tummarna!
Åsa None

2014-08-01 @ 19:43:41
Postat av: Mariell (astromella)

Vilken glädje och lycka
Att hallväggen med en tavla få smycka
Camilla Edfors de vackraste gör
Med motiv som mig totalt förför
Den finaste tycker jag är "JOY"
Att vinna den vore väldans skoj

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-08-01 @ 23:07:37
Postat av: Caroline

Har älskat motivet "Bubbles" sen jag såg det för första gången. Om jag skulle ha glädjen att få vinna detta motiv skulle jag hänga det i vår stora hall så att man kan se det direkt när man kommer in eftersom det är en bild som gör en glad och varm i hjärtat :)

2014-08-03 @ 11:11:39
Postat av: Lifebyfrusol

Wow vilka underbara bilder, så kul att kika in hos olika bloggar och på instagram och hitta nya guldkorn man själv missat.
Jag föll får JOY direkt då "Stockholm i mitt hjärta" kommer vara för evigt <3
För mig skulle en självklar plats vara att sätta den på väggen i fotändan i sovrummet då den just nu är helt tom i väntan på den rätta tavlan och det skulle vara det första jag ser när jag somnar och vaknar. Som en liten hemlighet i vårt sovrum.......

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-08-04 @ 22:21:16
URL: http://lifebyfrusol.blogspot.se
Postat av: Sanna

Jag älskar tavlan "Joy".Jag älskar karuseller och känner mig om ett litet barn så fort jag är på ett nöjesfält, en perfekt tavla:) Vi vill gärna ha tavlan i vår hall som en härlig symbol på glädje.

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-08-05 @ 20:09:46
Postat av: Sandra

Oj oj oj vilka fina tavlor, men jag föll pladask för bubbles då jag såg mig själv i bilden. Blev nästan lite tårögd! Om jag hade äran att få vinna den fina skulle den få hedersplatsen i köket där jag skulle visa den för alla jag känner! Wow Camilla Edfors, vad duktig du är!!!

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2014-08-06 @ 21:49:48
URL: http://sandrasliv.se
Postat av: Lena Eriksson

Jag föll som en fura för TREE SVART som passar in tillsammans med mina andra sv/vita alster. Dovhjorten som stolt står i dimman gör att jag vill kliva in i bliden och komma närmare. Så vacker i sin enkelhet.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-08-06 @ 23:18:58
Postat av: Mariell

Tack snälla för vinsten!
Så glad jag blir att jag nu ska få en så fin tavla<3

Kram Mariell

Svar: 👏👍😘💛☀️
Åsa None

2014-08-09 @ 14:38:29

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback