TÄVLA & VINN fina Posters "Cor" och "Pulmo" från Posters and Prints




Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger 2 helt bedårande posters från coola och fina företaget; Posters and Prints - www.postersandprints.se 

Med Postern Cor (Heart) och Poster Pulmo (Lungs) på väggen kommer gästerna garanterat att stanna upp och lägga märke till samt att man själv blir påmind om ens kropps fina inre delar. KYD gillar design likt detta skarpt! Mattias Sjöberg som är designern bakom dessa fina prints beskriver att Inspirationen till dessa affischer kommer från uttrycket "att vara vacker på insidan". Och om man tänker på det, visst är vårt inre likt hjärta och lunga verkligen fint - både organiska och grafiska! 

Kika in hemsida och se alla andra snygga posters! 


Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och vilken av affischerna i kommentarsfältet. Denna vecka är det alltså två stycken som har chans att vinna vardera poster! Dubbel lycka!

Ni har fram till den 10 Maj kl 12.00 på dig. Lycka till! 

 

1) Hur skulle du vilja inreda med planschen och varför ska just du vinna en av dessa snyggingar! Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa 


This week's competition at KYD is the prize is 2 totally adorable print by cool and fine company; Posters and Prints - www.postersandprints.se With Postern Cor (Heart) and Poster Pulmo (Lungs) on the wall, guests are guaranteed stop and notice, and that you yourself reminded of one's body's delicate internal parts. KYD like design like this! 

All you have to do to write a nice motivation why you want to win and which of the posters in the comments. This week it will be two pieces that have a chance to wine. 

You have until May 10th at 12:00 at you. Good Luck!   

1) How would you decorate with the poster and why should you just win one of these beauties! Tell us and motivate. Sunshine /Åsa 


Foton av Posters and Prints   www.postersandprints.se 


Tack till er alla fina som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Fanns många fina motiveringar och var jätte svårt att utse vinnare! Tävlingen är nu avslutad. 


Stort Grattis till Veronica till postern Cor! 

Jag kontaktar dig under dagen!

Stort GRATTIS! 





Kommentarer
Postat av: Jenny

Skulle bli så glad om jag fick sätta upp detta hjärta på väggen i mitt föräldrahem som jag och min familj nu ska flytta till. Efter min pappas bortgång är detta hus ett självklart val för oss då pappa finns i våra hjärtan och framförallt vakar han över oss här hemma.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-04-30 @ 07:39:18
Postat av: Veronica

Jag tävlar aldrig men när jag såg detta på IG så kände jag mig bara tvungen :) Jag ska försöka sammanfatta mig kort. Det skulle glädja mig väldigt mycket att få äran att sätta upp bilden av hjärtat på ett väl synligt ställe hemma hos oss. Vi fick vårt femte och sista barn den 25/12, som för alla nyblivna föräldrar är detta en fantastisk tid och då hon är vårt sista barn tänkte vi njuta extra mycket. 1v efter förlossningen började jag bli riktigt dålig, åkte in och ut från sjukhuset och efter 2v så blev jag jättesjuk och hamnade på hjärtintensiven. Jag 36 år och 5barnsmamma, en helt overklig känsla. i 3v låg jag med dygnetruntövervakning och ekg. Efter alla tänkbara undersökningar och provtagningar gjorde dom ett fynd, hur märkligt det än låter så har dom aldrig sett något liknande någonstans i världen. Detta gjorde mig och min familj förtvivlade och det var ett bryskt uppvaknande. Jag är fortfarande sjuk men är i alla fall hemma. Nu har jag 2v framför mig med provtagningar och undersökningar med start nästa vecka och jag hoppas så på positiva besked. Låter som en klyscha men livet har fått en helt annan mening, även för våra äldsta döttrar som är 16 och 13år var detta förutom det värsta dom varit med om en ahaupplevelse. Jag har alltid varit den starka hemma och bland vänner och lejoninnan som skyddar mina barn, helt plötsligt blev det tvärtom. Ett något rörigt försök till en kortfattad motivering. Men som sagt så hade hjärtat fått oss att stanna upp, andas, begrunda och tänka lite extra varje gång vi fått vila våra ögon på det /Veronica, farg_rost_och_lite_industri på instagram

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-04-30 @ 15:27:24
Postat av: Torunn Brandvold

Når jeg så denne konkurransen på instagram måtte jeg bare delta! Jeg har en medfødt hjertefeil og er aktv i foreningen voksne med medfødt hjertefeil i Norge (fins noe lignende i Sverige)! Er ikke operert, men må sannsynligvis en gang i livet. Hjerte symboliserer for meg sykdom, men også vennskap, samhold, kjærlighet og mulighet! Jeg er kjempe glad for at jeg på tråss av min hjertefeil har mulighet til å være aktiv og leve et normalt liv :) Et bilde av hjerte er noe jeg alltid har ønsket meg, det ville jeg ha hengt opp på kontoret som et symbol på foreningen jeg tilhører og for å minne meg på hvor heldig jeg er som er såpass frisk samtidig som jeg MÅ Holde meg i form for å holde mer jeg er!!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-05-01 @ 12:46:17
Postat av: Amanda

Underbara! Jag skulle vilja ha båda på samma vägg i vårt sovrum men måste jag välja blir det hjärtat. Ett vackert och fantastiskt organ på alla sätt och vis! Jag bär ett anatomiskt hjärta om halsen dagligen och skulle gärna vakna upp och titta på ett också:) Eftersom jag läst medicin och arbetar som läkare tycker jag dessa passar mig väldigt bra. Gillar utformningen och färgerna!

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-05-08 @ 22:03:06

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback