KYD skissar och planera vardagsrum med bruna nyanser





KYD har skissat och planerat ett vardagsrum mot privatkund. Jag har valt att arbeta fram ett förslag i beiget, trä, vitt och inslag av svarta detaljer likt lampa, tavlor. En tapet i form av plankor skapar rätta känslan som kunderna vill ha.  Möbler är från bla Swedese, Ikea, Bolia, Granit, Länna Möbler, Tom Dixon. Jag ville få in en naturlig och mysig interiör där man kan samlas med nära och kära.Men även med en känsla och flört med den trendiga Industrin som just nu är i hetluften. Pallarna i skinn älskar jag och kul att äntligen få rita ett förslag med dessa i. Med sol/Åsa 

Bilder av och Tillhör KYD



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad mysigt! Jag älskar också pallarna. Var får man tag på dem?

Svar: De kommer från Bleu Nature 👏👍 fina eller hur
Åsa None

2014-04-29 @ 15:22:44

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback