3 likes - Var tredje vecka på KYD bloggen



Jag tänkte börja med att säga happy monday till er alla genom att lansera ett nytt inlägg som kommer vara återkommande var tredje vecka ! Vad tror ni om det? "3 likes" - de guld kornen jag spanat in på marknaden och KYD hjärtar. 

Först ut är dessa;

- Den magiskt fina taklampan Trianon Grand från Artecnica! Uppkallad efter kung Ludvig XIV slott, är Grand Trianon en stor, lätt ljuskrona gjord av återvunnet belagd Tyvek. När den tänds, avger Grand Trianon ett mjukt schackbrädssken genom ytan av vikta slitsar. Helt underbar!

- Korallfärger! Jag bara älskar dessa färger såhär då våren är på G och sommaren vankas! 

- Cast Shoe från Tom Dixon, en klassisk brouge, handgjord och helgjuten i aluminium med en polerad kopparyta som finish. Ja tack denna sko får gärna följa med hem som ex dörrstopp! 

Med Sol Åsa 

Foton/layout av killingyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: vardagskonst

Haha Ludde skulle dö av lycka om han fick HA PÅ SIGde där skorna på sin tid! Takkronan tvivlar jag på skulle varit tillräcklig för honom, ifall att den nu inte skulle presenterats som typ...halsband.

Svar: Hahaha underbart👏👍 skorna är så fina men tunga 😊
Åsa None

2014-04-12 @ 12:52:58
URL: http://vardagskonst.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback