TÄVLA & VINN Raraste ABC från W:form


Den här veckan är det Tävling igen hos KYD i samarbete med företaget W:form och i vinstpotten ligger 3 helt bedårande "ABC" posters att inreda med. Just idag lanseras även denna raring hos dem! Poster är en Limited Edition på just denna färgsättningen. Färgsättning Mint-Coral-Mustard finns endast i 100 exemplar! KYD hjärtar verkligen detta företag som drivs av Wenche & Daniel. Deras sätt att designa söta och charmiga illustrationer får mitt designhjärta att göra kullebyttor. Med fina färgval och lekfullt formspråk passar de in i många fina barnrum!

 

Postern går att beställa även från och med idag via webshop. www.wform.dk eller via mail: [email protected] Men ni kan även just nu vinna en alldeles egen poster! Allt du behöver göra för att delta är att skriva en fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till!

 

- Berätta och motivera varför just du skulle vilja vinna denna underbara illustration/poster och vart i hemmet den skulle få bo. Glöm ej att hänvisa till mailadress. Med solskensVärme Åsa


 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar! Nu är vinnarna tillslut utsedda och de lyckliga är: 


Camilla, Junitjejen och Frans ! 


STORT STORT grattis. Kontaktar er under dagen. Ni når mig även på mailen gramenasa@gmail.com. Massa sol till er alla som deltagit




Kommentarer
Postat av: Camilla Nilsson

Min Ture. 2,5 år, är otroligt intresserad av bokstäver. Vore därför väldigt kul om han vann denna.

/Camilla

2013-09-20 @ 08:17:03
Postat av: Liw - FINA LYAN

Åh jag vill vinna den för den hade passat perfekt, färgmässigt inte minst, i min son Colins rum! Jag är mycket för att det ska vara roligt och pedagogiskt i ett barnrum!

2013-09-20 @ 10:05:01
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Nog för att planscherna är fantastiskt fina och jag nog skulle kunna tänka mig att ha dem på väggen hemma. Men denna gång är jag med och tävlar för min bästa vän och hennes dotters räkning. Lilla Emmy föddes tidigare i somras men ännu har jag inte haft möjlighet att träffa henne. Nu i oktober vankas det dock dop och hade inte detta varit en fantastiskt fin dopgåva så säg!?
Stor kram

2013-09-20 @ 10:11:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Emma

Ååh så fin!! Jag skulle bli så glad om jag vann den åt min lilla son Maximilian som är 3 år. Han älskar djur och har börjat träna på alfabetet så hemma går vi hela dagarna och tragglar "A som i apa, B som i björn". Den hade passat perfekt i hans rum och han hade blivit så lycklig!

Kram Emma

2013-09-20 @ 10:21:14
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Ellie

Vi ska nu äntligen göra ordning ordentligt i sonens rum. Han har också ganska nyligen börjat lära sig olika bokstäver så det här skulle bo perfekt i hans rum, vid hans skrivbord :)

2013-09-20 @ 11:44:47
URL: http://ellielindh.wordpress.com
Postat av: Sandra

Den här fina postern skulle få flytta in i vår lilla "grodds" rum. Vi fixar och inreder för fullt i huset som köptes i somras och längtar efter bebisens ankomst i december! Mycket trix innan en riktigt spännande deadline :)
Tack för en härlig blogg!

2013-09-20 @ 13:51:38
Postat av: Sandra

Den här fina postern skulle få flytta in i vår lilla "grodds" rum. Vi fixar och inreder för fullt i huset som köptes i somras och längtar efter bebisens ankomst i december! Mycket trix innan en riktigt spännande deadline :)
Tack för en härlig blogg!

2013-09-20 @ 13:51:57
Postat av: JUNIJEJ

Vilken underbar tävling!
Som lärare på lågstadiet hade detta varit en perfekt vinst! Jag hade satt upp vinsten på skolan.

2013-09-21 @ 16:21:29
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Cristina

Min stora tjej har just fått en lillebror, hon har börjat dela med sig av sina prylar och han får ta emot hennes ärvda. Vore så fint om de båda fick något sprillans nytt till sina rum!

2013-09-21 @ 17:44:52
Postat av: Frans johansson

Alfabetet är för våran Mio ännu en gåta.
Han vet inte hur bokstäverna ska låta.
Men med W:FORM till assistans
Så kan han ge det en chans.
Öva och härma med djuren han kan se
Så ska han nog kunna läsa innan han är tre.
Platsen som denna tavla skulle ha
Är precis där Mio älskar att va.
Uppe på väggen, ovanför hand fäll.
Så han kan sitta och titta varje kväll.
Sen sover han hela natten så gott
Nöjd och glad över den fina tavlan han fått.

2013-09-22 @ 09:20:37
Postat av: Emma

Hej! Läste precis att man ska skriva sin e-postadress, det missade ju jag så här kommer den: [email protected]. Kram!

2013-09-26 @ 12:49:59
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Junitjej

Vad roligt att jag vann!!!

Svar: Ja grattis grattis
Åsa None

2013-09-28 @ 07:33:03
URL: http://www.junitjejen.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback