Presenter till min Guddotters dop


 
Igår vart jag Gudmor till min brorsdotter och favorit Elvira. Vart en heldag med kyrka, fika, sjöng även en sång med min kusin i kyrkan och lillan skötte sig kanon som alltid. Hade lite olika funderingar på presenter men slutade med dessa. Hennes första matupplevelse får bli på barnporslinet från Arne Jacobsens serie Design Letters. Då Arne är en favorit designer hos hennes pappa/min bror. Sen älskar hon ju musik så det vart ett givet inslag i gåvorna att ge något med musik; barnkammarbok. Jag hoppas de blev uppskattade. Med sol/Åsa
 
Foto KillingYourDarlings 



Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar Arne Jacobsen-serien, jättefina presenter!

Svar: Jag med! Stilsäkert och fint påSamma gång!
Åsa None

2013-09-01 @ 13:48:40
URL: http://karinolofsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback