DIY - Årets adventsljusstake 2013 design KYD - "KulJul"



Årets adventsljusstake med design av KYD går i kopparfärg, kulor och spets. Jag valde att måla kulljusstakarna i en varm och fin kopparfärg. Efter 15 min var de torkade och fina. Ett litet spetsband får förgylla dem under advents veckorna. Här kan ni enkelt använda något tufft band eller bara köra helt rent! Då jag älskar att förnya och ändra om valde jag att skriva in adventssiffrorna med en akrylkrita så att man lät kan sudda ut och använda ljusstakarna efter advent med! Detta gjorde jag även på förra årets adventsljusstake 2012 design KYD! Dessa raringar står nu och väntar på att få lysa upp december månad. Med Sol Åsa

Koppar, spets och en Kul-jul  med akryl vart årets adventsljusstake från KYD!
 
Design och foto av Killingyourdarlings



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback