TÄVLA & VINN "ko"ola posters från Dry Things


 

 
Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger 2 helt bedårande posters från coola och snygga Dry Things. Med The big Beef och Wine på köksväggen kommer gästerna garanterat att stanna upp och lägga märke till samt att det kan bli en snackis i under tillagningen av middagen. KYD gillar design likt detta skarpt! Kika in Dry Things hemsida oxh se alla andra snygga ting de har.

 

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och vilken i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 

 

1) Hur skulle du vilja inreda med planscherna och varför ska just du vinna dessa snyggingar! Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa Foto&Styling KYD - KillingYour Darlings
 
Tävlingen är nu avslutad. Stort stort Grattis till Lisa samt till Mathias! Jag mailar er om uppgifter så att brevduvan snart är påväg till er! 

Tack alla som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Med solskensvärme Åsa







Kommentarer
Postat av: Camilla B

Jag älskar Dry Things sortiment och speciellt då dessa två posters som jag spanat på länge! De är bara så stylish & coola! De skulle bidra med bistrokänsla i vårat kök bland fårskinnsfällar och gjutjärnsljusstakar, love it! Med vänlig hälsning, Camilla B

2013-11-14 @ 12:59:19
Postat av: Jennie Beventorp

Anledningen till att jag vill vinna så gärna är att min sambo så hemskt gärna vill ha The Beef Chart i köket. Han är inte intresserad av heminredning annars, som jag, så jag blev förvånad när han sa att han ville ha en plansch som ser ut som den! Han är kock och jag antar att det är därför han blev intresserad av motivet! Därför hade det vart kul att kunna ge bort den som present till honom :). Jag har ju självklart inte heller något emot att sätta upp den i vårt nya kök då vi flyttar snart! Vänliga hälsningar, Jennie

2013-11-14 @ 21:20:02
URL: http://www.vidvinklar.se
Postat av: Lisa

Vinpostern är underbar! Jag skulle ge den till min inredningstokiga och vinintresserade bästa vän. Hon har precis förlovat sig, och jag vet att de drack ett extra gott vin som de sparat "för ett extra festligt tillfälle". Postern skulle vara ett fint minne av kvällen. Den skulle dessutom göra sig så fint i deras kök- ljusa brädgolv, vita luckor, marmorbänkskiva, vitt kakel. Själv hade jag även inrett med gamla ljusstakar i mässing, kryddväxter och mysiga fårskinn i stolarna :) Bästa hälsningar, Lisa

2013-11-14 @ 21:37:56
Postat av: Lisa

Vinpostern är underbar! Jag skulle ge den till min inredningstokiga och vinintresserade bästa vän. Hon har precis förlovat sig, och jag vet att de drack ett extra gott vin som de sparat "för ett extra festligt tillfälle". Postern skulle vara ett fint minne av kvällen. Den skulle dessutom göra sig så fint i deras kök- ljusa brädgolv, vita luckor, marmorbänkskiva, vitt kakel. Själv hade jag även inrett med gamla ljusstakar i mässing, kryddväxter och mysiga fårskinn i stolarna :) Bästa hälsningar, Lisa

2013-11-14 @ 21:38:38
Postat av: Mathias Oskarsson

Hej Åsa! Jag skulle jättegärna vilja vinna The Beef Chart. Planschen skulle bli det snyggaste i mitt kök, som tyvärr är gammalt och slitet. Drömmen är att kunna totalrenovera köket och inreda rustikt, touch av lantligt med lite industriella inslag. Planschen skulle bli det första steget mot mitt drömkök. Vidare så återknyts kopplingen med köttkartan till mig då min morfar är köttbonde och har köttkor av rasen Hereford. Min far är utbildad styckare och jag har ända sen barnsben varit med vid den årliga styckningen på landet hos morfar. Någonstans där började kanske mitt stora intresse för matlagning och smaker. Hösthälsningar /Mathias

2013-11-14 @ 22:02:34
Postat av: Mariell (astromella)

Jag skulle bli överlycklig om jag vann den fantastiskt fina "The Beef Chart"! Den skulle få pryda vår vägg mellan diskbänken och matplatsen. Då skulle jag se tavlan både när jag diskar och när vi äter middagar. Jag skulle dessutom påminnas om en fantastisk kväll på restaurang AG där jag åt världens godaste köttbit!

Kram från Mariell (astromella)

2013-11-16 @ 09:56:52
Postat av: Fröken K | svensk amatörfotograf i Oslo

Jag skulle vilja vinna Beef Chart för då skulle jag sätta den i köket över köksbordet så att min sambo som tidigare jobbat som kock kan känna sig lite professionell i köket. Han experimenterar gärna med mat, och saknar yrket massor.

2013-11-16 @ 18:16:11
URL: http://facutvivas1.wordpress.com
Postat av: Maria

Jag älskar vin och kött :) så de hade passat utmärkt på en tom vägg i köket som jag inte lyckats fylla.
Kram Maria

2013-11-19 @ 07:34:53
Postat av: Torunn Brandvold

Jeg så denne konkurransen på instagram og måtte bare delta. Elsker posterene :) Jeg er oppvokst på gård med Charole kuer. Vi har alltid tatt igjen dyr som vi har lagd kjøtt av selv. Elsker å være med på prossesen og vil gjerne kunne gjøre det selv etterhvert. Jeg ville innred med posterne på kjøkkenet slik at jeg kunne sett på de mens jeg lagde mat å lært meg om oksens anatomi. Elsker rødt vin, dermed hadde vinplakaten også vært fin å hat på kjøkkenet :) Liker veldig godt å eksprimentere med hvilke viner som passer til hvilke retter. Spesielt ulike kjøttretter :)

Krysser fingrene for at jeg vinner, de er kjempe fine :)

Mvh Torunn

2013-11-20 @ 16:19:25
Postat av: ChrisP

Ramlade in på denna blogg via någon googlesökning - och fick syn på din fina tävling!
Vill jättegärna vinna vinpostern, därför att vi precis köpt en gammal ölandsgård med totalt renoveringsbehov... och när köket väl är fädigrenoverat skulle denna fina poster få pryda köksväggen i en fin ram! Där ska vi njuta under fina semesterveckor med mycket mat och goda viner:-)
hälsningar Christin

2013-11-20 @ 19:14:11
URL: http://chrisphome.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback