TÄVLA & VINN Frida av Liselotte Watkins


Den här veckan är det Tävling igen hos KYD i samarbete med WONDERWALL och i vinstpotten finns den  helt bedårande "Frida" av Liselotte Watkins  Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! Ni alla mina fina läsare får även en rabattkupong på 20% på samma verk hos Wonderwall. Uppge: DarlingFrida.

Vinstvärde  1,200 kr


1) Berätta och motivera varför just du skulle vilja vinna denna underbara illustration/tavla och var i hemmet den skulle få en fin plats. Glöm ej att hänvisa till mailadress. Med solskensVärme Åsa'

Tack alla fina för att ni varit med och deltagit i tävlingen! Turen föll till Annika denna gång! Stort grattis till dig! Ett mail kommer inom kort med vinst info! Med Värme till er alla/Åsa

Foto Wonderwall




Kommentarer
Postat av: Jonna F

Jag som ung tjej får kämpa hårt, jag drömmer om en större lägenhet, att komma in på universitetet, bli frisk och klara gymnasiet med goda resultat. Livet bjuder på många citroner och jag gör mitt bästa för att göra dem till lemonad, men det är inte alltid lätt. Därför drömmer jag mig allt för ofta bort i det jag älskar mest, inredning. Hur härligt skulle det inte vara att ha en fantastisk illustration vid mitt skrivbord som kan inspirera mig. Jag älskar illustrationen och kanske är det lite av en illustration av min insida. Mystisk, målmedveten, snäll och stolt, stolt över att vara sig själv. För det är så viktigt att vara stolt över sig själv och hur man lyckas ta sig fram i världen. Varje gång jag tittar och kommer titta på illustrationen ska jag tänka; var stolt över dig själv, du är perfekt precis som du är och du klarar allt.
/ Jonna - [email protected]

2013-05-06 @ 11:27:05
Postat av: Frida

Jag befinner mig just nu i en bostadskris där jag inte vet om jag ska behöva hyra ett rum för flera tusen kronor i månaden eller om jag ska kasta mig ut på bostadsmarknaden och köpa en lägenhet. Vad jag än väljer så skulle jag vilja ha någonting med mig i mitt boende som representerar en fast punkt i vardagen som den underbara illustrationen "Frida" som även kommer representera mig eftersom att även jag heter Frida.

2013-05-06 @ 13:29:02
Postat av: Sandra

Tavlan ska få pryda vår vägg i vardagsrummet. Håller på med projekt "den perfekta tavelväggen" och den här är precis den jag saknar. Älskar Liselotte Watkins illustrationer.

2013-05-07 @ 09:02:28
Postat av: Maria

Det är en underbar tavla som skulle pryda mitt/vårat vardagsrum. Då min älsta utflugna dotter dessutom heter Frida, så gör det denna illustration ännu mer unik för mig!

2013-05-07 @ 11:21:31
Postat av: Ragna Marie

Oj! Denna illustration är nästan "kusligt" likt
min dotter, som visserligen inte heter Frida utan
Moa-Lisa.. Så den skulle få pryda väggen inne
i hennes sovrum, som en påminnelse för henne
att allt det jobbiga hon fått gå igenom, gjort
henne både modig och stark...

2013-05-07 @ 19:51:01
Postat av: Ellinor

Denna gång tävlar jag inte för min egen skull utan för en av mina bästa vänners. Om bara några veckor skall hon äntligen stå brud och bli Herr G's maka. Utöver alla bröllopsbestyr funderar jag mycket på vad jag skulle kunna tänkas ge paret i present. Jag vill att det skall vara någonting speciellt - ett minne genom livet från denna dag. Konst är bestående och denna illustration av Liselott Watkins får mig av någon anledning att tänka på mig vän. Svårt att sätta fingret på vad det är men ibland får man helt enkelt lite till känslan.
Kram

2013-05-08 @ 08:12:55
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Janet Westdahl

Inte svårt att motivera, den är ju bara så underbar. Vem vill inte pryda sitt hem med denna underbara bild <3

2013-05-12 @ 09:00:45
Postat av: Fatima

Superfin tavla !!
Den skulle få pryda min Walk in closet som jag ska börja att fixa och inreda så fort det blir semester tider
Verkligen snygg!! Känns som den skulle passa där

2013-05-12 @ 15:36:14
Postat av: Sofie

172 kvadratmeter bo yta. Det blir 27 väggar.
Efter ett års dag, kväll och helgslit har vi nu kommit till finalen i projekt: husbygge. Om en månad flyttat vi in och det är först nu det slår oss: 172 kvm boyta/golvyta och 27 väggar. Hur ska vi kunna fylla ut golv och vägguta med möbler och och charm för att få det personligt? Där har du min motivering.
27 väggar. Det vore fuckingfreekintastic om en Liselotte Watkins skulle få vara den första att flytta in, för vem vet? Kanske hon skulle hinna före innan vi blir klara? Isåfall får hon välja rum. ;-)

Kram
/ Sofie (morsningandgoodbye på insta)

2013-05-12 @ 17:52:13
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Annika M Sriwanna

Jag & min sambo är två suckers för det enkla. Svart & vitt är vår bas i hemmet. Så därför skulle just den här underbart fina tavla passa finemang in i vårt hem. Skulle jag bli den lyckliga vinnaren skulle jag definitivt spika upp den i vårt kommande arbetsrum. Och jag tror min sambo håller med ;)

Tack för mig, kram :)

2013-05-12 @ 22:49:27
URL: http://sriwanna.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback