SILVERBRICKA OCH SOMMARTECKEN


Fixat ihop nytt på bordet med några sommardetaljer! Silverbricka, ljusstakar i silver, favorit fågel, hjärtans blomster, lampa och några kuddar i soffan som kommer från HM home! Allt får stå och stråla på sockerlådan! Vad förgyller ni era bord med? Med sol Åsa foto KYD

 

Fixed together the table with some summerdetails! Silver tray, candles, favorite bird, lovely heart flowers, lamp and some pillows on the sofa!! What you compliment your table with? With sunshine/ Asa photo KYD

Foton KillingYourDarlings 




Kommentarer
Postat av: Maria

Fint. Gilla Eiffeltornet :)
Kram Maria

Svar: Tack snälla. Ja visst ät det fint. Nu kan du vinna en tavla med just det här på bloggen. kram åsa
Åsa None

2013-05-28 @ 21:56:27
URL: http://snickaregardens.com
Postat av: Ellinor

...och på tal om Paris, Eiffeltornet och lampan - där är den ju! Mitt hjärta slår alltid ett extra slag när jag ser denna vackra tingest. En vacker dag skall en liknande få flytta in även hemma hos mig (tur att vi går mot sommaren då chansen till vackra dagar är större än under andra årstider)
Kram

Svar: Ja en dag står den hemma och lyser upp ditt hem med tror jag! Den som byar påNågot fint väntar aldrig för länge;) eller nått sånt kör vi på! Kram
Åsa None

2013-05-29 @ 08:51:49
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Åh så fint det ser ut! Och vilken härlig somrig dukning där nedan!=)

Svar: Åh tack snälla rara! Kramar
Åsa None

2013-05-29 @ 16:32:12
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback