Tävla och vinn fina kuddar från ELCE STockholm


Den här veckan är det Tävling på G hos KYD och i potten ligger 2 kuddar (valfri design) från fina företaget Elce Stockholm.som gör kuddar, handdukar i snygga mönster och färger. Allt du behöver göra för att delta är att svara på följande frågor i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! Vinstvärde på kuddarna; 600 -700kr 
 

 

1) Gilla ELCE på facebook HÄR 

2) Hur vill just du inreda med kuddarna från ELCE Stockholm, på balkongen, i soffan eller kanske ute på soldäck under vårhimlen. Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa

Tack alla fina för att ni varit med och deltagit i tävlingen! Beslutångest efter era fina ord om varför just ni ville vinna kuddarna! Så fick bli via lottdragning tillslut då jag ej kunde bestämma mig och turen föll till Ellinor! Stort grattis till dig! Ett mail kommer inom kort med vinst info! Med Värme till er alla/Åsa

 



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilket roligt initiativ med en tävling - det är alltid lika roligt, i synnerhet med så fina priser i potten.

Med tanke på min lilla hyresrätt är förändringsmöjligheterna när det kommer till inredning begränsade. Ett enkelt sätt att förvandla ett rum är dock genom just textilier - lite nya kuddar, en fin pläd, duk och gardiner kan åstadkomma imponerande förvandlingar. Nu när vi går mot ljusare och varmare tider kommer också lusten till att förändra hemmet åter. De mörka och murriga höst- och vintertonerna skall nu ersättas med de ljusare och mer färgglada ditona. Två fina kuddar från Elce Stockholm hade då kommit väl till pass. Huruvida de hade hamnat i den soffa i vilken jag spenderar majoriteten av min tid, både på egen hand såväl som tillsammans med nära och kära, eller i de fina korgstolarna, vilka är en del av min köksmöbel hade jag dock fått fundera på en liten stund...

Stor solskens- och vårkram

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-11 @ 19:56:28
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej!

Jag vill plocka fram vårkänslorna i mitt vardagsrum, och med dessa fina färgglada kuddar skulle jag få in den vårkänsla jag önskar i min lilla lya!

Soliga hälsningar Johanna

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-12 @ 09:09:11
Postat av: Chie

Hej,

Just nu jag skulle vilja använda inne i vår lilla lounge. Med olivgrön soffa med lite "dash of orange" som jag älskar, då är PERFEKT i min ny ommöblerad lounge.

Sen när det blir varmare, absolutly, ska vara ute i min gazebo. Jag hade fått ny soffgrupp i rotting (svart) förra året. Tänk hur det kan bli? Svart + orange... HIMLA nice.

Tack att jag får bara med.

BR,
/Chie

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-12 @ 20:44:14
URL: http://thenewlifeatthebox.blogspot.se
Postat av: Alla bäckar små-Lotta

1. Gillar redan!
2. Skulle använda dom i vårt sovrum, ska göra om och få lite mer våriga och härliga färger.

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-12 @ 21:21:05
URL: http://allabeckarsma.blogspot.se/
Postat av: Annika M Sriwanna

Just nu har vi en väldigt kal och intetsägande soffa. Vill egentligen inte ha den :/ Men kanske, bara kanske om jag vinner. Så ska jag piffa upp vår grådaskiga soffa med färgsprakande kuddar! Det hade varit något.

Tack för en bra bloggis! Kram

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-13 @ 13:46:12
URL: http://sriwanna.blogg.se
Postat av: Eleonora

hej! Här kommer det snart att vara vår, sedan börja om igen luncher och snacks ute i trädgården och ... kuddar är viktigt! för barn, att sitta mer bekvämt, att dekorera din trädgård möbler..
och helt naturligt i skandinavisk stil, min favorit! tack för din underbara blogg - en upptäckt! - och kram från Italien ;-)

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-13 @ 23:49:52
URL: http://blog.floofymoofy.com
Postat av: Emma

Jag skulle ha kuddarna i min skinnfåtölj där solen lyser på hela eftermiddagarna och värmer upp hela rummet. Jag skulle behöva liva upp rummet med lite färg och vårkänslor!

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-15 @ 21:19:01
Postat av: PK

Vi har, efter sju månader, snart blivit klara med en totalrenovering av vår nya villa. Förändringarna innebär en helt ny ovanvåning, total renovering av kök, vardagsrum, matsal, gästtoa. Allt. Pust. Dessutom har vi under tiden bott här med våra två små barn.

När det nu har blivit dags för det roliga, inredandet, har vi fastnat. Två starka viljor som vill säga sitt. Som en kompromiss började vi med att måla allt vitt. Och det blev VITT. När nu dessutom vårsolen börjar lysa in är det ännu vitare. Jag som älskar färger och mönster lider!!

Två eleganta kuddar från Elce skulle verkligen vara den inspirerande spark i rumpan vi så väl behöver nu för att komma igång! Bara att se deras utbud är ju inspirerande! Kuddarna skulle verkligen pryda sin plats oavsett var de skulle hamna. och med tanke på vad allt redan kostat oss skulle det vara fantastiskt om man dessutom skulle få VINNA dessa kuddar! ;-)

Drömmen vore att släppa ut barnen i trädgården i vårsolen, puffa upp Elcekuddarna i solstolen tillsammans med en vacker pläd och bara njuta av allt vackert runt omkring mig!!

Svar: Vinnaren meddelas nästa måndag. Lycka till. Med solskenskram Åsa
Åsa None

2013-03-16 @ 00:57:05
URL: http://vaningenovanpa.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack alla fina för att ni varit med och deltagit i tävlingen! Beslutångest efter era fina ord om varför just ni ville vinna kuddarna! Så fick bli via lottdragning tillslut då jag ej kunde bestämma mig och turen föll till Ellinor! Stort grattis till dig! Ett mail kommer inom kort med vinst info! Med Värme till er alla/Åsa

2013-03-18 @ 16:43:38
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback