CasasNaAreia . med vackra inslag av vitt


Idag bjuder jag på en virtuell semester för dig min läsare. Detta är CasasNaAreia, en magisk semesterbostad som ligger i Alentejo, Portugal. CasasNaAreia är en vacker oas med gamla murverk som gjorts om till nya, moderna byggnader. Fastigheten har 4 dubbelrum oc upplevelsen av att bo här ska kännas som en förlängning av den naturliga miljön, särskilt i kök/matsal - då mattan under ut med en mat mabordet är av fin sand. Ljusa inredningar och mycket fina textilier omslutes inredningen av och utanför fönstrena tar risfält och tallskog vid., Jag vill åkja hit på momangen. Med sol/Åsa Bilder via www.welcomebeyond.com
 




Kommentarer
Postat av: Katarina

Wow - en dröm!

Svar: Visst är det! Underbara hus!
Åsa None

2013-03-11 @ 11:51:53
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Nog för att solen och ljuset ger hopp om varmare tider även här, men just nu önskar jag några grader varmare temperatur ute, sand mellan tårna och lediga dagar i solen. Detta inlägg förstärker bara mina längtan ;)

Svar: Ja värmen är ju inte riktigt här, men solen har äntligen hittar hit! Men ibland är det extra skönt att drömma sig bort! Idag får vi göra det! Kramar
Åsa None

2013-03-11 @ 13:28:56
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback