TÄVLA & VINN en vintage PLANSCH FRÅN Reforma STHLM


 
 
Nu kickar vi igång en till Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger en valfri vintageplansch från finaste Reforma Sthlm. Dessa tre har KYD valt ut som ni kan tävla om: Världkarta  Fjärilar och Le Champignons Jag föll för alla dessa tre och tycker både världskartan som jag bloggat om tidigare samt de vackra skolplansch/flora affischerna är extra charmiga. Kika in deras hemsida HÄR.
 

 - Skriv en motivering till det motiv du skulle vilja vinna från Reforma vintagekollektionen och vilken mer produkt hos dem ni skulle vilja inreda med. Kika in deras hemsida. Berätta och motivera och skriv ert bidrag i kommentarsfältet och glöm ej era kontaktuppgifter. Ni har en vecka på er. Många lycka till :). Med solskensVärme Åsa

 

Tävlingen är nu avslutad. Grattis till Gunnar som vunnit valfri vintageplansch från Reforma
Tack alla som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva, håll utkik efter flera kommande tävlingar inom kort. Med solsken Åsa
 
 

 

Foto Reforma




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Om jag inte kan vara överallt i världen, får jag ta hela världen hem till mig. Har länge drömt om (och tänkte att jag skall köpa) en stor världskarta att sätta upp på väggen hemma. Inte en av de där grälla skolkartorna, utan en lite mer neutral och nedtonad dito. Denna från Reforma Sthlm har jag faktiskt tittat på, men som så många gånger förr stannar det ofta av vid just en tanke.
Det hade varit så roligt att ha denna hemma. Att med de klassiska knappnålarna märka ut vart man varit och förhoppningsvis se hur samlingen växer allt efter vad tiden och livet lider.

2013-06-25 @ 13:08:03
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

När jag var liten så hade jag en stor världskarta på mitt rum, och berättade för min mor att jag skulle samla på länder. Jag satte en liten nål vid varje stad jag varit i. Tyvärr hann jag inte så långt innan hela kartan gick sönder och fick kastas. Jag skulle vilja vinna den fina kartan så jag skulle kunna börja samla på länder igen.
Så skulle jag inreda mitt sovrum med den fantastiskt fina glasvasen: http://www.reformasthlm.se/sv/artiklar/glasvas-petroleum.html
Mitt sovrum går i färgerna brunt och grönt, så den skulle passa ypperligt där.
Fast egentligen skulle jag nog vilja inreda med allt de har. :)

2013-06-25 @ 16:04:05
URL: http://facutvivas1.com
Postat av: Helena

Eftersom vi bor i ett hus på en fjärilsgata, så skulle fjärilsaffischen från Reforma vintagekollektion passa helt utmärkt. Och min planteringsbänk känns inte komplett utan deras stora fina kryddsax.

2013-06-25 @ 17:13:30
URL: http://instagram.com/portfamily
Postat av: Frida

Jag har länge suktat efter en sådan där gammal karta... Min pappa brukade i sina ungdomsår jobba nere i Tyskland med en vän som tryckte upp stora, stora kartor, och min morfar och hans syster var ute och reste mycket som unga, min morfar som missionär i Asien och min faster som sjuksköterska i Afrika, bara för att de älskade att hjälpa människor. Jag har fått höra så många historier om hur de ömsint räddade människor från förtvivlan och sjukdommar runt om i världen. Att få äga en gammal och vacker karta skulle betyda mycket för mig och få mig att minnas tre av de personer som har inspirerat mig mest till att bli den jag är idag.

2013-06-25 @ 17:39:11
URL: http://fridasofi.blogspot.se
Postat av: Annika - Design and Splendours

Senast i söndags satt jag på en auktion och försökte för glatta livet ropa in en världskarta! Av någon anledning ville inte utroparen hålla upp kartorna och av misstag fick jag istället för den fina världskartan med mig en trasig sverigekarta och en bild på jesus hem.. Nu får jag en ny chans! Världskartan skulle jag alltså välja om jag vann! Och mitt emot den skulle jag vilja hänga otroligt fina spegeln Bolina i koppar. Håller tummarna!!

2013-06-26 @ 23:00:52
URL: http://designsplendours.com
Postat av: Camilla B

Åh, ReformaSTHLM har såå mycket fint, svårt att välja en sak men det får bli stolen plåtstolen Montremar i vitt som jag skulle lägga vårat vita getskinn på. Alla tre planscher är ljuvliga men en världskarta har jag letat efter länge och deras är precis såsom man vill att den ska se ut! :-) Ha en fin dag, vänliga hälsningar Camilla B

2013-06-30 @ 10:56:10
Postat av: Camilla B

*Montmartre* ska det ju vara såklart :-P :-)

2013-06-30 @ 10:59:30
Postat av: Gunnar

I skrivande stund har jag skickat frun och barnen på semester för att snickra iordning äldste sonens rum. Han har länge önskat sig en jordglob/världskarta så det vore extra roligt att få överraska honom med Reformas tuffa karta i hans nya rum när han kommer hem! Deras coola taklampor i plåt/industristil skulle vara tuffa över legobordet där legoIndiana Jones drar ut på nya äventyr inspirerad av världskartan! Med vänlig hälsning, Gunnar

2013-07-01 @ 00:03:49

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback