Vi går mot ljusare tider...


Och jag gillar det en massa. Men för att hjälpa till lite med just ljuset tänkte jag ha ett inlägg med några finingar till lampor. Några att hänga upp nu då julstjärnorna åkt ner och man vill få in ljuset. Har ni märkt att det börjar bli ljusare på morgonen och eftermiddagarna nu. Så himla underbart. Jag gillar det en massa.
Med sol/Åsa  
 
Fina lampeln från formgiven av Margot Barolo, Grå fining från Normann Copenhagen, Blow Light Copper pendel från Tom Dixon, Lampel från , Ljusbeige lampa från Bloomingville,



Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Älskar att få en massa lamptips från dig! Letar taklampa till både kök/vardagsrum samt sovrum så behöver alla tips jag kan få ;)!

Svar: Åh tack rara du! Hjälper gärna till med tips! Något extra ni letar efter?
Åsa None

2013-01-25 @ 18:51:13
URL: http://whatdecoratesmyday.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback