Moodboard - AnnaO ute med ny kollektion.


Nu har äntligen Anna O lanserat nya textilier och denna gång bjuds det på fåglar och blommor i Kollektionen Tropical. Den består av prydnadskuddar och överkast som fungerar lika bra i sovrummet som i vardagsrummet. AnnaO Collection startades av Anna Ortmark i Stockholm 2005 och har snabbt blivit en succé. Jag fann även några andra finingar hos Länna och satte ihop ett litet collage/Moodboard med några finingar som jag rrtckte passa ihop i en fin vårpalett. Med Värme Åsa 
 
Kudde från Anna O, Björn från Rosendahl, Loungestol från Carl Hansen & Son, Lampor Tom Dixon, Rosa kudde från Muuto, Kopp från Mateus allt via Länna Möbler. 



Kommentarer
Postat av: Emelie Petersson

Riktigt snygga färger.
Och precis som du skriver de funkar både i sovrum och vardagsrum.
Perfekt inspiration för mig som snart ska flytta ;-)

Svar: Åh vad glad jag blir du gilla det och fick lite inspo till flytten!
Åsa None

2013-01-23 @ 11:03:00
URL: http://syrum.blogg.se/
Postat av: Maria/pysseldagar

Vilken fantastisk kopp!!!

Svar: Ja visst är den underbar!
Åsa None

2013-01-23 @ 17:56:51
Postat av: Karin

Fina nyanser!:)

Svar: Tack karin! Vi gillar det ljusa :)
Åsa None

2013-01-24 @ 06:56:52
URL: http://karinolofsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback