Inne i inredningsplanering - skissar Badrum


Just nu sitter jag och planerar ihop ett nytt badrum och en walk in closet till Elin och Gustav. Planera in nya förvaringsmöjligheter och in med fin vit inredning men ändå att få in personlighet och värme. Dessa fina bilder får bli lite av inspo. Bilder är från Blackballoon. Tyvärr finns det ej möjlighet till badkar med detta fina med tassar i svart tycker jag bara var så fint. Nu ska jag skissa och designa vidare. Med Värme till er alla där ute Åsa Bilder från emodelista.com och blackballoon.se
 
 



Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Åh gud! Alltså det badkaret var bland det snyggaste jag sett! Och vi som faktiskt funderat på ett i just den stilen..

Svar: Men vad bra,då fick ni lite inspo med då:)
Åsa None

2013-01-16 @ 22:51:17
URL: http://whatdecoratesmyday.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback