Paket paket bjuder upp på fin design ala inslag


Har ni med letat efter inlagspapper som sticker ut och som är lite finare lite bättre än andra. Jag minns då man var liten och i sin skolbänk hade olika inslagspapper med motiv för att göra den extra fin. Jag hade oftast hästar som dekor i bänken. Om det fortf hade funnits kvar i skolan för barnen tror jag dessa inslagspapper från nystartade och begåvade företaget Paket Paket hade gjort succé. Landade två rullar med just denna apa och en rosa kalkon i min brevlåda för några dagar sedan. dock vill jag ej använda dem än, det måste vara till speciella tillfällen dessa inslagspapper ska användas. Superduper fina och kika in hemsidan HÄR. Önskar all lycka för detta företag, älskar nya företagare som satsar på fina/roliga design saker. Med Värme Åsa  Bilder från http://paket-paket.com



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback