TÄVLA & VINN - Lysande fin ljusstake från Grafitgrå


 
Wiee den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger den bedårande snygga ljusstaken KRYSS 25 från finaste Grafitgrå! Garfitgrå vill skapa inspiration för hemmets alla hörn, inne som ute med en förkärlek till det industriella & råa. Grafitgrå nyanser & material består av bl.a. betong, ull, stål, trä & plåt. KYD gillar design likt detta skarpt! Kika in Grafitgrå hemsida HÄR
 
Ljusstaken är till för blockljus och består av två moduler som kopplas samman. Fin som singel eller i mängd. Det fina skenet av lågan ger effektfulla skuggspel och passar fint såhär i juletider! 

 

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna denna fining i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 

 

1) Hur skulle du vilja inreda med KRYSS 25 och i vilken färg gillar du den mest i! Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa 

 
Tävlingen är nu avslutad. Stort stort Grattis till Marie! Jag mailar dig om uppgifter så att brevduvan snart är påväg till dig! 

Tack alla som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Med solskensvärme Åsa

 
Lycka till!  Foton från Grafitgrå hemsida 



Kommentarer
Postat av: Postadress Torslanda

Båda färgerna är fina - fast klarlack är nog den som jag skulle välja just nu. KRYSS 25 skulle jag vilja ha i hallen , som är knutpunkten i vårt hus, ståendes på vår via Snö byrå. Där skulle de stå och lysa upp med fina blockljus på kvällarna.

2013-12-10 @ 21:10:35
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Eva Ericsson

De är så fina! Skulle vilja ha i klarlack om jag vann. Skulle ha KRYSS 25 på vårt köksbord och njuta av den varje dag.
Mvh Eva

2013-12-11 @ 14:14:58
Postat av: Ellinor

Jag har egentligen ingen bra motivering till att låta ytterligare en ljusstake flytta in i mitt hem. Inte annat än att jag älskar att omge mig med vackra ting. Saker som förgyller och i detta fall bokstavligen lyser upp hemmet och vardagen. Den fina kryssljusstaken i klarlackat hade jag låtit stå på soffbordet, kring vilket jag spenderar mest tid. Där hade jag i ljusets sken kunnat njuta av frukostar, middagar och kvällsmys i godan ro allt medan mörkret faller utanför fönstret.
Kram

2013-12-11 @ 14:18:25
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Marie

Oj, älskar ljusstakar i allmänhet, och Kryss 25
i synnerhet! Med sin "annorlunda" och intagande
design, så har den sin alldeles egna charm..
Skulle placeras på lilla bordet, vid min
mysfåtölj, tändas varje dag, och påminna
om dem som inte längre finns kvar!
Ha det gott/ Marie i Visby

2013-12-11 @ 18:44:12
Postat av: Ann-Louise

Som bokstavsälskare med kärlek för allt grafiskt är Kryss 25 perfekt i mina ögon. Hos mig skulle en ljusstake i klarlack ständigt vara i fokus och flyttas runt. Tycker ett hem ska vara levande och föränderligt, därför skapar jag blickfång här och där, en samling med saker jag gillar placerade tillsammans.

2013-12-11 @ 21:26:23
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se
Postat av: sandra

KRYSS 25 är helt underbar i båda färgerna men hemma hos mig skulle jag vilja ha en vit på mitt vardagsrumsbord så att jag kan tända ett ljus i det varje kväll och njuta riktigt länge utav det. Fina ljus och stakar är det bästa som finns nu under dessa mörka årstider

2013-12-15 @ 17:39:37
URL: http://sandrasliv.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback