KYD intar FORMEX - Del 3 Julen 2013


I år då man är på mässan slås man av att det som oftast brukar vara en mässa full med tomtar, nissar och troll i år har lugnat ner sig lite. Det är inte alls lika hysterisk ( jag brukar tycka det är lite väl mycket av Julen att ta in i augusti månad). Nej det är mer dämpat och lugnare med just sådant. Visst hänger det ljusslingor lite här och där och fina julstjärnor med vackra mönster och i olika färger. Men det jag kommer ta med mig och dekorera julen med i år blir dessa raringar i olika färger. Spanade in dessa fina lkampor i turkost och vill nog dekorera julen med just denna kulör med. Även mer naturfärger och material kommer jag använda då det vankas juletider. Med Sol/Åsa
Fin ljuskälla att inreda med till vintern. "Lysande" design helt enkelt ;)
 
Foton av och tillhör KYD - KillingYourDarlings 
 
 
 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback