KYD intar FORMEX - Del 1 Budskap och Fantasi


Älskar det vita, naturtemat extra mycket. Denna fågel får gärna flytta in hos hemma. En flyttfågel ;)
 
Nu kickar vi igång Formex – största mötesplatsen för nordisk inredningsdesign. Här samlas 850 utställare, 25 000 nationella besökare och över 800 medierepresentanter. I år ingår KYD i det sista teamet och igår vart det en heldag bakom kameran ocgh gota denna mässa. Här kommer jag dela med mig av dessa foton och texter till er mina fina läsare och hoppas ni vill hänga med på resan. Formex är en branschmässa som är öppen för de som är verksam inom följande områden: present, hemtextil- och inredning så jag tänkte ni som ej har tillgång att gå också får en inblick vadsom kommer komma ska i höst och vinter gällande inredning. Med sol/Åsa
Foton av och tillhör KYD - KillingYourDarlings 
 
 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback