TÄVLA & VINN fin Plansch från Studio Rita


Nu kickar vi igång en till Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger Urban Abstract plansch från finaste Studio Rita Det är de duktiga formgivarna Elin Öhrling och Julia Heurling som arbetet fram denna underbara kollektion som innehåller 16 olika motiv. Deras sätt att förgylla med färger får KYDs designhjärta att smälta. Deras producent och återförsäljare är Society6 och finns i USA Just nu kan just du vinna en plansch från denna kollektion (du väljer själv ut vilken av dem och storlek) i vinsten. Kika in deras hemsida HÄR.Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 

 

- Skriv en motivering till det motiv du skulle vilja vinna från Urban Abstract kollektionen av StudioRita och vart i hemmet skulle du vilja hänga upp den. Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa

Foto StudioRita

 

NU är tävlingen avgjort. Grattis Sandra till vinsten av Urban Abstract plansch. Jag kontaktar dig via mail.  Tack alla som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Med solskensvärme Åsa

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ord känns egentligen överflödiga, vem vill inte klä sina väggar med färgglad och vacker konst.
Jag ser ofta mycket fint men få saker som tilltalar mig så pass starkt att jag faktiskt överväger att hänga upp det hemma.
När jag kollar in Studio Ritas kollektion får jag dock helt plötsligt väldigt svårt att bestämma mig. Så mycket fint och så mycket som skulle passa in och binda ihop virrvarvet som just nu råder hemmavid.

Stor kram

2013-04-23 @ 11:37:30
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ragna Marie

Jag kan bara säga oj!
Bara fastnade för den här:
Red City, för både motiv och
färgerna gjorde mig både glad
och lycklig! Och eftersom jag
är mitt uppe i en riktigt tung
period, så kändes det verkligen
i hjärttrakten... Skulle hängas
där jag ser den mest, i min hörna!
Så jag kan känna dess positiva
påverkan!
Ha det gott!

2013-04-23 @ 15:07:39
Postat av: guldmulten

Jag gillar verkligen Red City ovh skulle välja den. Den tilltalade mig direkt. Älskar varma färger och lite halvabstrakta motiv. Brukar ha svårt att hitta tavlor jag verkligen gillar men denna bara ropade åt mig direkt!!
Den skulle få främsta plats i vardagsrummet så jag kan se den varje dag från favvofotöljen.
Håller alla mina tummar.
Ha en fin kväll!

Svar: Vill du maila mig på [email protected]
Åsa None

2013-04-23 @ 19:36:55
URL: http://guldmulten.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja vinna red city och jag är väldigt säker på att den skulle passa utmärkt i mitt kök, eller så skulle jag ge bort den till min mamma så skulle hon kunna ha den i sitt "lillrum"! :)

2013-04-28 @ 13:29:24
URL: http://sajohansson.blogg.se
Postat av: Nina Sandgren

Åh jag gillade Red City jätte mycket! Den skulle passa fint hemma hos oss i vårt nya kök över kökssoffan! Håller tummarna hårt! Mvh Nina

2013-04-29 @ 19:54:41
Postat av: Anna Hansson

Red City är verkligen jätte fin! Skulle med än gärna vilja placera den i min dotters lilla sovrum! Där skulle den passa så fint in bland rosa och rött! /Anna

2013-04-29 @ 20:51:30
Postat av: Kristina

Hej!
Jag gillar Blue City jättemycket! Den passar var som hellst i huset. Min mamma älskar att måla och att bara titta på tavlor och affischer. Hon fyller också år snart så en affisch skulle vara en toppen present! Jag håller tummarna! :D
/Kristina :D

2013-05-02 @ 23:23:07
URL: http://ponnyskotarna.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback