Bruna varma och mysiga toner - Jag hjärtar det.


Sådär bara att erkänna, jag är såld på bruna kulörer -. jag älskar det. I helgen och efter gårdagens plåtning blev jag kär i en brun mysig pläd som vi hade till rekvisita. Så mysig och gillar den fina mjuka känslan brunt ger. Fint att variera i olika nyanser. Här ovan satte jag ihop ett kollage ed några finingar. Med sol/Åsa
 
Vägglampa från Ferm Living, Kudde frn Donna Wilson Lampa, korg, ljusstake från Granit och sista ljusstaken från Hemtex. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, granitljusstakarna har jag <3 SÅ snyggt i vårt köksfönster.
Snygga saker som alltid såklart!

Svar: Ja Granit har så mkt fint, älskar den butiken.
Åsa None

2012-09-30 @ 21:57:40

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback