Repatch tapetseri & Butik - Nyöppnad butik


I helgen öppnade NIna och Repatch upp sina dörrar till butiken nere i Höör, Skåne. Åh vilka pärlor hon har att komma med,  jag vill åka till Skåne på momangen. Tapeterseriet har verkligen mycket att erbjuda likt att få gamla möbler omklädda i fina Repatch stil. Kika in fåtöljerna och stolarna. Repatch erbjuder med  fin och mysiga design på kuddar och även andra godispraliner exempelvis muggar från Koloni Stockholm, brickor från Brusewitz design och handdukar från Kitchenbloom. Jag älskar konceptet Repatch har, det gamla möter det nya, det söta möter det coola. Så bra jobbar Nina. Kika in och gör en LIKE på Repatch Facebook eller på hemsidan. Med solskensvärme Åsa Bilder av Repatch



Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Men ååå Skåne :(
Vill ha i Stockholm! Behöver klä om en fåtölj. Jag gjorde det själv för några år sedan. Mycket bök, men fint blev det. Nu känner jag att jag hellre lägger tiden på annat.

Svar: Ja jag tycker med Repatch borde finna 08, Helt underbara saker och Nina klär om i så himla söt design.
Åsa None

2012-10-31 @ 10:07:30
URL: http://brakat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback