HÄRLIGT LJUS Pärla uppe bland Visbys takåsar


Det är nått med mig och Vindsvåningar, de faller mig verkligen i smaken och berör mitt hjärta lite extra. kanske de fina vinklarna, snedtaket, utsikten och att ingen är den andra lik. I finaset Visby finns denna Vindsvåning, En fullständigt oemotståndlig vindslägenhet med bästa innerstadsläge och dessutom havsutsikt! Påkostat och smakfullt renoverat 2009/2010 med en känsla av lyx. Fullt utrustat kök med bl a massiva bänkskivor i valnöt, vinställ och dessutom charmiga, innovativa lösningar. Sovrum med havsutsikt och badrum med hög standard. Hiss upp till lägenheten och gemensam innergård.Jag gör tummen upp för denna Pärla. Med solsken Åsa Bilder via visbymaklarna
 
 



Kommentarer
Postat av: Ägaren

Kul att du gillar den, det gör jag med!

Svar: Åh är det sant. Har du köpt den eller ska du flytta från den
Åsa None

2012-11-14 @ 17:33:59

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback