Ett eget designat hus vid havet - det ni...


Idag ska jag visa er mitt drömhus. Det lilla och det fina - intill havet/skärgården där mitt hjärta gör små frivolter. Ni som följer bloggen vet att jag älskar havet och ser till att åka ut varje söndag dit.En dag drömmer jag om att hitta den perfekta tomten/berget.Designa och inreda ett eget hus i stil med detta på bilderna.Med naturen nära i materailval och färger. Stora fönster så man alltid oavsett väder kan ta del av grannen - havet. Att få bjuda in nära och kära på middagar, umgås och ha det sådär gott. Elda i brasan, baka, lyssna på musik,bada,  sjunga och spela sällskapsspel mm. Eller bara åka ut hit en regning dag med en bra bok, ett glas rött och tända en brasa. Med solskens värme/ Åsa Bilder Pinterest
 



Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag skulle definitivt kunna tänka mig ha ett sånt här sommarhus!! :)

Svar: Ja visst är det underbart.
Åsa None

2012-10-15 @ 22:36:14
URL: http://mestwest.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback