Jag hjärtar din Blogg


Ibland landar ett oerhört fint mail till en - någon som lyfter en lite extra, som med omtanke och värme gillar det man gör, Fick precis ett sådant mail av finaste Jaenette att hon hade nominerat mig ett award på Bloglovin och hjärtat gör små fruivolter. TUSEN TACK fina Jaenette. Nu är det min tur att sända detta vidare och ge award/nominera några av mina favoriter till bloggar
 
Karriäristan - Underbara Sophies blogg med fantastiska bilder, härliga inlägg, roliga kommentarer från en tjej som lever livet i Australien och mellanlandar hemma i Stockholm ibland.
BraKatarina - En fantastikt begåvad tjej so tar fina foton och stickar de sötaste mobilkväskorna, jag är ägare av en av dem. Varm och fin blogg.
Sriwanna - Roliga, fina inlägg. Blandar allt från inspiration inom mode, inredning till privata kort.Riktigt fin blogg som jag gärna klickar mig in på.
CJ - Helt otroligt begåvad tjej som fotar en massa och som ger fantastisk inpiration. Cool. 
Trendenser - En självklarhet att följa fina Frida som jag läst sedan hon började med HusMusen för länge sedan. Se bara vilken framgång. En av de största Inreedningsbloggarna i sverige och superfin verkligen. 
 
(6 plats fast man ej får) - Sen måste jag även självklart tacka Jeanette som ger fina inlägg/kommentarer till mig och KYD och som är en enormt varm person med en fin fin blogg. Tack snälla rara du. 
 
Sen följer jag ett antal fler men svårt att välja ut tycker jag.... Men alla ni ovan förtjänar en Award.
Med sol/Åsa'
 
Regler för utmärkelsen är,
- Tacka bloggaren som har gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som ger dig den.
- Ge utmärkelsen till Fem av dina favoritbloggar och berötta detta för dem att du nominerat de.
- Kopiera Post-it-lappen och sätt den på din blogg. 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men tack Åsa för så fina ord! Stor kram!

Svar: Lite värme en onsdag som denna till dig. Den e ju kanon din fina blogg.
Åsa None

2012-11-07 @ 12:33:25
URL: http://cjs.blogg.se
Postat av: Katarina Ratcliffe

Men fina du! Verkligen stort tack <3

Svar: Varsågod. En favvoblogg ju helt klart. Klart du skulle ha min award. Kramar
Åsa None

2012-11-07 @ 23:06:52
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina Ratcliffe

Lade upp på min FB-sida - tackar där denna gång! Kramar

Svar: Kan man kika in?
Åsa None

2012-11-07 @ 23:08:40
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Stort grattis till den fina awarden den är du verkligen värd med din inspirerande och kreativa blogg ;)

Kram Ullis

Svar: Men Åh tusen tusen tack fina du., Ha en underbar torsdag. Med solÅsa
Åsa None

2012-11-07 @ 23:15:18
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: Sriwanna Salomonsson

Men hörru, tack fina fina du!

Svar: Varsågooood skulle stå här ju:)
Åsa None

2012-11-08 @ 20:49:48
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

Svar: Kärlek
Åsa None

2012-11-09 @ 11:52:54
Postat av: Katarina Ratcliffe

Såg att du hade hittat sidan - jättekul!

Svar: Japp jag fann den
Åsa None

2012-11-09 @ 11:53:34
URL: http://brakat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback