KYD skissar, tar fram förslag till matdel/vardagsrum.



Älskar när det kliar i fingrarna då jag ser en planlösning och får upp en lösning på kommande interiör.När bilden i mitt huvud kommer att bli liknande det som jag skissar/ritar och visualiserar fram. Denna gång är skissen till paret Lassa och Mimmi i Mälarhöjden som ska öppna upp en vägg och göra så att matrummet och vardagsrummet blir en gemensam yta. Jag har valt att arbeta fram en skiss och ett förslag med färger från naturen - beiget, brunt, grönt, vitt och svart- Lite av de första skisserna ser ni ovan. Med sol/Åsa



Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej, grymt fina skisser i SketchUp. Vad har du för inställningar har du i styles, edge settings m.m.

2012-05-21 @ 20:58:34
Postat av: Åsa

Tusen tack va glad jag blir Mattias, kan skicka över ett mail med lite tips mm om så önskas. Med sol/Åsa

2012-05-21 @ 23:16:05
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tack Åsa, det skulle vara jätte uppskattat!

2012-05-23 @ 23:20:14
Postat av: Åsa

Skickar ett mail under dagen Med sol Åsa

2012-05-24 @ 08:38:05
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback