Furillen @ Gotland - en liten bit måne på jorden


Furillen är ett magiskt ställe. Ett ställe där fotografer åker till för att fota reklam&mode och ett ställe där man tror man lämnat jorden ett tag. Kalkstensindustrins gamla fabriksbyggnader står kvar där de en gång lämnades och det karga och kala landskapet vid havet får mig att vilja skapa en massa. Ett vattenhål för den kreativa ådran. Häromdagen var jag här och fota, solen sken över oss och den klarblåa kalla himlen var ett faktum. Blev till att hitta olika objekt i denna fotostudio mitt ute i ingenstans. Jag fann denna Coola husvagn. Blir nog att återkomma till Furillen snart igen och då kolla in deras nya hotell. Bakom Kameran/Åsa Kika även in www.asagramenfotografering.se som jag uppdaterat



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback