Bildminnen från min PÄrla på Jorden


Idag längtar jag efter en plats där jag känner genomgående lycka. En plats jag vill kalla min Pärla på Jorden - Gullholmen på Västkusten. Minnena härifrån är underbara, livet tar sin form på ett enkelt sätt. Ända sedan jag var liten har jag älskat denna plats. Har ett ärr på knät efter att ha ramlat på denna ö och kanske är det ärret lika hårt satt i mig likt på knät som i mitt hjärta. Jag längtar efter de dagarna med klarblå himmel, bad från klippor, åka båt, fiska krabba, sola på en alldeles egen klippa, handla fisk och skaldjur från fiskaren, åka flakmoppe. ta en promenad till lanthandeln, äta skaldjur med nära och kära och under kvällen bara njuta av ett nattbad då solen sakta går ner i havet.... Bilder från egen kamera.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback