Nyårsduknings tips från KYD


Nyår ligger framför dörren och väntar och jag tänkte dela med mig av lite dukningstipsbilder jag stylade idag. Med turkosa frostiga toner, svart, vitt och silver går denna dukning i. Jag tycker man ska göra det fint och fira av 2012 för allt den gav och fira in 2013 med glitter och värme. Duk i turkost, ljusstakar i vitt, svart och silver, ljusslinga som lyser upp, fåglar som fint får symbolisera det nya året och några griffeltavelstakar som man kan skriva årtalet  på eller några roliga citat. servetter i grått. Hoppas ni blir inspirerade. Med Värme Åsa Bilder KYD 



Kommentarer
Postat av: Katarina

De där griffelstakarna är ju för underbara!

Svar: Tusen tack Katarina:)
Åsa None

2012-12-28 @ 19:49:04
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: S

Så otroligt vackert. Jag älskar glasen, men så är jag helt besatt i glas också. Alla fina former och designer som det finns.

Svar: Tusen tack, va kul att du gillade det. jag älskar med glas, Riktigt vackert material.
Åsa None

2012-12-28 @ 21:43:26
URL: http://baseballwife.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback